1340R86
MotOrg ry
Mites muuten toi öljylauhduttimen poisjättäminen?
Onko siinä mitä käytännön ongelmia katu/rata ajoa ajatellen? Tilaa ainaki turbolle tulis mukavasti lisää jos lauhduttimen jättää pois.
Kokoon panoissa missä oli~280hv ja ~300hv se oli pois jätetty
ainoa tillanen missä öljy on meinnannut käydä liian kuuman
on lyhellä välillä toistuvat penkki vedot,
viima "jäähdyttää" ajossa yllätävän hyvin, ajelut yli 30c lämmöissä alpiteitä/baanaa/ruuhkissa,
monta peräkäistä mailin vetoa samoin varttimailin vetoja eikä lämpöjen kanssa mitään
ongelmaa, öljyinä liquit moly 10/60 4t racing
mutta ei siitä öljyä jäähdyttävästaä kapistuksesta mitään haittaa ole kunhan muistaa lämittää koneen kuten muutenkin,
kennolle löytyy hyvä tila vaikka takarenkaan etupuoleta siiven päältä,
öljyn putsarin alat löytyy reikä mikä ohjaa vakiossa osan öljystä ohi
ECU hommissa on kaissa puolensa ja puolensa vakoita käyttäessä
ei tarvitse miettiä sää suojauksia eikä adpteri/uusia johtosarjoja,
eivätäkä lisäsksi maksa paljoa jos jotain sattuisi että eci/johdot pitäis vaihattaa



