• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HD-center

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jyrhen
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jyrhen

New member
Sanonta kuuluu,että yhden huonon kokemuksen kompensoimiseen tarvitaan monta hyvää kokemusta.HD-center ei vakuuttanut allekirjoittanutta aikaisemmin keväällä uuden pyörän hankinnan yhteydessä palvelun suhteen.Mutta mutta...nyt täytyy kyllä myöntää että ko.firmasta tuli kyllä aikast upea "palvelutarjous".Olen "hieronut" uudesta moposta,saman merkkisestä kauppoja ko.firman kanssa.Vaihtohyvitys keskustelu jäi auki,koska HD-center tarjosi pyörälleni myyntitili paikkaa syksyksi/talveksi ilman välityspalkkiota...ja vieläpä ihan oma-aloitteisesti.Pyörä menee siis rivimyyntiin....ja mikä parasta,itse ei juurikaan pyörää tarvitse myydä.Loistava homma.Näin se hommeli etenee.
PS:Seuraava pyörä täytyy sittenkin varmaan ostaa heiltä.
wink.gif

Ja multa menee kiitokset huollon puolelle.
Ekan huollon sain tarpeettoman lyhyellä varotusajalla sovittua, vaikka pelkäsin ettei onnistuisi.
Ja toisen kerran iski pieni vaihteisto-ongelma pyörään niin vietiin Lauttasaareen ja kundit lupasit yrittää katsoa jos aikaa on (paja kuulemma täynnä seuraavat kaks viikkoa). Meni tunti niin soittivat että vika on löytynyt ja korjattu, kytkinkopan tiivistettä vaan puuttuu. Ja tämä tapahtui tiistaina. Perjantaina soittivat perään että pyörä on valmis ja että tämä polttoaineletkuliitin service bulletiini on myös tehty.
bowdown.gif

10 pistettä ja papukaijamerkki sinne
thumbs-up.gif

Aika samankaltaisia kokemuksia kuin edellä em paikasta japsin ostaneena ja parin kaverin trumppakaupat/huollot kuunnelleena.

Huolto ei (ehkä) ole mahdollisesti maailman halvin (en ole vertaillut), mutta jälki on ollut a-1. Ammattilaisia.

Voin suositella. Kelpaa
sport05.gif

Mulla oli pyörä siellä talvisäilössä muutama vuosi sitten. Piti pitää akku hengissä talven yli ja pestä mopo. Keväällä soitin sitten, että tulen huomenna hakemaan pois, katsokaa että akku on iskussa ja muutenkin lähtee käyntiin. No eihän se startannut, akku ihan tyhjä eikä lataantunut yhtään kun koittivat, ei varmaan oltu talvella ladattu kertaakaan. Vaikea sanoa, oliko sitä pesuakaan tehty. Jos oli, niin todella ylimalkaisesti. Suolaisen hinnan kyllä ottivat.

Piiiiiitkä miinus!  
veryangry.gif
Eipä tarvitse toista kertaa mennä kyseiseen putiikkiin. Kiitos siitä eräälle miesmyyjälle:
Olimme mieheni ja vanhempieni kanssa liikkeellä. Isäni oli pitkän aikaa netistä katsellut yhtä myynnissä olevaa harrikkaa  ja suureen kaupunkiin tultuaan sitä piti lähteä ostattelemaan.
Isä ja äiti pyöri kyseisen mopon ympärillä ees sun taas. Myyjä tuli kysymään, voiko auttaa. Isä (mopokuumeissaan) pyöriskeli ja jahkaili "eeeiiii... kun tässä vaan katsellaan..." ja edelleen pyöri saman mopon ympärillä.  Myyjä oli lähdössä muualle, kun mä älähdin "saako tuon päälllä istua?" (älä istu-lappu mopon päällä). Vastaus oli tiukka EI! Minä ihmeissäni: "TÄ? Miten voi ostaa moottoripyörän jos sen päällä ei saa istua???" Selitykseksi tuli, että kun se on myyntitilissä ja saattaa kaatua. Edelleen tivasin miten voi ostaa istumatta (...saatikka ajamatta...). Sen jälkeen isä sai istua, kun myyjä oli vieressä vahtimassa.
Vaan kylläpä oli vaikeaa. Ymmärrän kyllä että jos on kieltolappu, niin ilman lupaa ei saa istua, mutta jos kysyy ja myyjä on vieressä, niin ei vastauksen pitäisi olla EI! Ja toisekseen myyjä olisi voinut avata silmät ja nähdä kuinka kiinnostunut isä pyörästä oli ja PALVELLA YSTÄVÄLLISESTI.
Niinpä niin... ajoimme sen jälkeen Turun suuntaan liikkeeseen, josta saa palvelua ja josta itse olen ostanut kaksi pyörää. Ja siellä ne kaupat tehtiin.
Eli mitä tytär edellä sitä isä perässä  
smile_org.gif

Ja Jyrhenille: toivottavasti se ei ollut sun pyörä - sitä ei "myyty". Näyttää siltä, että myyntitiliin jätettyjä pyöriä joutuu todellakin itse myymään ellei halua vain pitää näytillä liikkeessä.

Vaihtohyvitys keskustelu jäi auki,koska HD-center tarjosi pyörälleni myyntitili paikkaa syksyksi/talveksi ilman välityspalkkiota...ja vieläpä ihan oma-aloitteisesti.Pyörä menee siis rivimyyntiin....ja mikä parasta,itse ei juurikaan pyörää tarvitse myydä.Loistava homma.Näin se hommeli etenee.
Voitko kertoa sitten kun sieltä rivistä on pyöräsi myyty. Uteliaana vaan, että kauanko joutui oottaan ja menikö yleensä ees kaupax. Eräässä toisessa liikkeesää nimittäin eivät kovin aktiivisesti myyjät niitä asiakkaiden mopoja sitten edes kaupanneet..
withstupid.gif

Vaihtohyvitys keskustelu jäi auki,koska HD-center tarjosi pyörälleni myyntitili paikkaa syksyksi/talveksi ilman välityspalkkiota...ja vieläpä ihan oma-aloitteisesti.Pyörä menee siis rivimyyntiin....ja mikä parasta,itse ei juurikaan pyörää tarvitse myydä.Loistava homma.Näin se hommeli etenee.
Voitko kertoa sitten kun sieltä rivistä on pyöräsi myyty. Uteliaana vaan, että kauanko joutui oottaan ja menikö yleensä ees kaupax. Eräässä toisessa liikkeesää nimittäin eivät kovin aktiivisesti myyjät niitä asiakkaiden mopoja sitten edes kaupanneet..
withstupid.gif
Eipä huolta...mopotin on jo myyty..tosin motomarketin toimesta.
wink.gif

Erinomaista palvelua huollon puolella olen aina saanut HD:sta! ja hinnatakin ovat mun mielestä halvemmat kuin esim. maahantuojalla...

Sitä en sano etteikö toinen ihminen saisi mistä tahansa liikkeestä hyvää palvelua ja toinen huonoa.

Ja mun mopolla ei varmaankaan saa palvelua (varsinkaan) maahantuojalta. Palvelun ja avun saan kavereilta ja tutuilta. Kiitokset heille.
smile_org.gif

Niinhän se menee, kuin eka kirjoittaja kirjoitti. Hyvät kokemukset kompensoi huonot.
Nyt oon pari kertaa (vaate-)ostoksilla saanut erittäin hyvää palvelua.
Tänään jopa pyysivät jopa numeroni, että voivat varata housut ja soitella, kun ne saapuvat.
Kiitos.

Back