Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No joo....itselle tuli ekaksi mieleen Tekniikan Maailman korjaamotestit autopuolella. Eivät nyt ihan kauhean mairittelevia ole olleet, vaikka jengi kantaa säkillä rahaa huoltoon. Mitä jos kaksipyörä puolella olisikin sama juttu?Niin sitä ihmettelin että kun tehoja tavallaan lisätäään niin kulutus pienenee. No tutkimattomat on Herran tiet.Niin..vanhaan mopoon (vtx1300s)kun laitoin avoimemmat putket niin kummallisesti laski kulutus, moottori käynnisty ja kävi paremmin?? Toivoin että samanlainen ilmiö olis käynyt tässä ameriikan ihmeessäkin...
Missä kävit huollon tuohon hintaan teettämässä? Mitä tarkoitit takuun voimassa ololla?![]()
Ajattelen että jos on varaa hommata uusi moottoripyörä, niin kyllä sitä pitää olla varaa pitää se myös kunnossa. Itse pystyisi ihan hyvin tekemään perus öljynvaihtoja jne, juttuja mutta takuuasioissa joutuu vääntämään siitä onko huollot tehty oikein.
Ja itse en ostaisi keltään yli 20k euron pyörää johon on kaikki huollot tehty itse. Eikä liikkeessä. Mutta makuasioita nämä.
Kiinnostaisi myös allekirjoittanutta.Onko tietoa Buellin (XB12) 16000km huollon hinnoista kenelläkään? Haarukkaöljyjen vaihto nostanee hintaa aika lailla?
Hetkonen, tuohan on puoli-ilmaista. Kuuluuko tuohon hintaan haarukkaöljyjen vaihto? Itse soitin Moto-Seinäjoelle ja siellä oli hinta-arvio haarukkahuollon kanssa laskettuna ~900e.Soitin artmotorssiin ja kyselin 16 donan huollon hintaa 240€ oli vastaus sama huolto hoghaussissa 400-500€ tilasin huolto ajan artmotorssiin vaikuttaa asialliselta firmalta jos jollain on kokemuksia firmasta niin kertokoon ihmeessä.![]()
Älä muuta virko hinta on ihan kohillaan pitää varmistaa toi haarukan huolto että varmasti kuuluu tohon hoitoon huoltokirjan mukaan kuuluu mut sen näkee sit kon pyörä on pajalla.Hetkonen, tuohan on puoli-ilmaista. Kuuluuko tuohon hintaan haarukkaöljyjen vaihto? Itse soitin Moto-Seinäjoelle ja siellä oli hinta-arvio haarukkahuollon kanssa laskettuna ~900e.Soitin artmotorssiin ja kyselin 16 donan huollon hintaa 240€ oli vastaus sama huolto hoghaussissa 400-500€ tilasin huolto ajan artmotorssiin vaikuttaa asialliselta firmalta jos jollain on kokemuksia firmasta niin kertokoon ihmeessä.![]()
![]()
Tilasin huollon ilman tuota haarukkahuoltoa, tiputtaa hintaa ~250e. Kallista on silti vieläkin tuohon 240e verrattuna..
Moto Seinäjoessa 2.7.2009 sporan ensi huolto 271,60Moto-Seinäjoessa sportsterin ensihuolto 180,70,-![]()