HD-huolto hinnat?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja LTD
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Bobin 1600km huolto Artmotorissa lapinjärvellä 190e kaikkinensa.On kyllä isot hinta haitarit jos vertaa vaikka pääkaupunkiseudun pajoja....!!!

Hoghaussissa Buellin ensihuolto(1600km) kaikkine kilkkeineen 293,70 euroa, josta työn osuus 216 euroa.

Moto-Seinäjoessa sportsterin ensihuolto 180,70,-
sport05.gif

Moto-Sunilla 8000km huolto reilun satasen
wink.gif

Teetätin kyllä talvella enkä näin kiireisimpään aikaan
tounge.gif

Niin..vanhaan mopoon (vtx1300s)kun laitoin avoimemmat putket niin kummallisesti laski kulutus, moottori käynnisty ja kävi paremmin?? Toivoin että samanlainen ilmiö olis käynyt tässä ameriikan ihmeessäkin...
Missä kävit huollon tuohon hintaan teettämässä? Mitä tarkoitit takuun voimassa ololla?
Niin sitä ihmettelin että kun tehoja tavallaan lisätäään niin kulutus pienenee. No tutkimattomat on Herran tiet.
lookaround_orig.gif

Ajattelen että jos on varaa hommata uusi moottoripyörä, niin kyllä sitä pitää olla varaa pitää se myös kunnossa. Itse pystyisi ihan hyvin tekemään perus öljynvaihtoja jne, juttuja mutta takuuasioissa joutuu vääntämään siitä onko huollot tehty oikein.

Ja itse en ostaisi keltään yli 20k euron pyörää johon on kaikki huollot tehty itse. Eikä liikkeessä. Mutta makuasioita nämä.
No joo....itselle tuli ekaksi mieleen Tekniikan Maailman korjaamotestit autopuolella. Eivät nyt ihan kauhean mairittelevia ole olleet, vaikka jengi kantaa säkillä rahaa huoltoon. Mitä jos kaksipyörä puolella olisikin sama juttu?

Jokainen joka osaa jotain tyokaluilla tehdä huoltaa varmaankin omaa pyöräänsä kuin kalleintaan. Rauhallisesti ja ajan kanssa, Öljyt vaihdetaan useammin kuin huolto-ohjelma käskee jne.

Tuollaiselta omistajalta ainakin itse ostan mielummin pyörän kuin jonkun joka on huollettu jossain liikkeessä leiman takia.

Ja tarkennukseksi: Huollan itse omat moponi
smile_org.gif

Onko tietoa Buellin (XB12) 16000km huollon hinnoista kenelläkään? Haarukkaöljyjen vaihto nostanee hintaa aika lailla?

Soitin artmotorssiin ja kyselin 16 donan huollon hintaa 240€ oli vastaus sama huolto hoghaussissa 400-500€ tilasin huolto ajan artmotorssiin vaikuttaa asialliselta firmalta jos jollain on kokemuksia firmasta niin kertokoon ihmeessä.
062802moto_prv.gif

Ensi viikolla vien Bobin 24tkm huoltoon SGN:lle. Saapa nähdä mitä kustantaa... Ei ole kyllä iso huolto. Jollei sitte ilmene jotain. Bob kun on alkanut nikottelemaan...
omg.gif

Soitin artmotorssiin ja kyselin 16 donan huollon hintaa 240€ oli vastaus  sama huolto hoghaussissa 400-500€ tilasin huolto ajan artmotorssiin vaikuttaa asialliselta firmalta jos jollain on kokemuksia firmasta niin kertokoon ihmeessä.
062802moto_prv.gif
Hetkonen, tuohan on puoli-ilmaista. Kuuluuko tuohon hintaan haarukkaöljyjen vaihto? Itse soitin Moto-Seinäjoelle ja siellä oli hinta-arvio haarukkahuollon kanssa laskettuna ~900e.
crazy.gif

Tilasin huollon ilman tuota haarukkahuoltoa, tiputtaa hintaa ~250e. Kallista on silti vieläkin tuohon 240e verrattuna..

Soitin artmotorssiin ja kyselin 16 donan huollon hintaa 240€ oli vastaus  sama huolto hoghaussissa 400-500€ tilasin huolto ajan artmotorssiin vaikuttaa asialliselta firmalta jos jollain on kokemuksia firmasta niin kertokoon ihmeessä.
062802moto_prv.gif
Hetkonen, tuohan on puoli-ilmaista. Kuuluuko tuohon hintaan haarukkaöljyjen vaihto? Itse soitin Moto-Seinäjoelle ja siellä oli hinta-arvio haarukkahuollon kanssa laskettuna ~900e.
crazy.gif

Tilasin huollon ilman tuota haarukkahuoltoa, tiputtaa hintaa ~250e. Kallista on silti vieläkin tuohon 240e verrattuna..
Älä muuta virko hinta on ihan kohillaan pitää varmistaa toi haarukan huolto että varmasti kuuluu tohon hoitoon huoltokirjan mukaan kuuluu mut sen näkee sit kon pyörä on pajalla.
062802moto_prv.gif

Lisää hintatietoja:

Buell XB12 16000km huolto Mr Moorella Lempäälässä 400-500e, riippuen ottaako keulaöljynvaihdon vai ei.

Joo tuli vielä soitettua ja varmistettua toi 16 donan huollon hinta keulaöljyineen ja töineen 280€ et sinne lähtee tänään pyörä huoltoon
062802moto_prv.gif

Pyörä haettu huollosta. Hinta 330€. Hinta sisältää, perusjuttujen lisäksi, etuhaarukan stefan vaihdon ja tietysti öljyt. Sinänsä oli pikku kämmi SGN:llä sattunut, että kun huollon piti olla 24tkm huolto, niin pyörään olikin kuitin mukaan tehty "isompi" 32tkm huolto, johon kuuluu mm. ensiö- ja vaihteistoöljyjen vaihto, joita ei 24tonnin huoltoon kuulu... Mutta mitäpä tuosta, hyvähän se nuo on liian usein, kuin liian harvoin vaihtaa ja kun huoltojen hintaerokaan ei ole suuri. Olen tyytyväinen.
smile_org.gif

-09 Bobin ensihuolto Loimaalla  V-Twin Cityssä ja hinta oli 226€.
Ihan vähän taustaa.
Pikkasen kun mokasin, niin aloin tilailla aikaa huoltoon 26.6.
SGN lupasi 15.7 eikä aiemmin.Sitten soitin tuonne ym.putiikkiin ja sieltä sain ajan 10.7.
Samaan hengen vetoon sieltä sanottiin, että voit tietysti tuoda harrin aikaisemmin tänne, ja jos on aikaa niin huolletaan aikaisemmin.
Lähdin saman tien 26.6 ajamaan Loimaalle ja jätin pyöräni heille.
En odotellut ihmeitä.
Kun koitti seuraavan viikon keskiviikko 1.7 puhelin soi ja Loimaan mestari siellä soitteli ja sanoi, että huollettu on ja saa hakea pois.Meinasi mennä aamupuuro vika reikään.
Suosittelen liikettä jos vain suinkin sattuu matkan varrelle.Mukavia heppuja ja pirun hyvä palvelu.Oli vielä pyöräkin kiillotettu.Helppo löytää.
ja nyt ei muuta kuin mutkatiet tutuiksi
062802moto_prv.gif

Onko Jyväskylässä tai lähistöllä pätevää HD-huoltoa? Virallista ei taida olla koko Keski-Suomessa.

Back