• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänne kans
062802jumpie_prv.gif
. Tätä menoa taitaa tulla se 100 kpl täyteen aika pikasesti noita varauksia
biggrin.gif
.

062802jumpie_prv.gif
062802jumpie_prv.gif

Siis aivan helmi... upee juttu.. Olis tosiaan sikahyvä vaikka tv-sarjana. Niin, ja mulle myös se pokkari, jos sellasen saat aikaan.

Todella huimaa edelleen
062802jumpie_prv.gif

Jo 64721 katsontaa tänään klo 15.53
bowdown.gif

Ja onkos tämä topikki ollut vasta 5 päivää
omg.gif

Minä lupaudun ostamaan kaksi pokkaria heti kun se ilmestyy.
062802moto_prv.gif

Ujo arvaus: 100 kpl painos voi kohdata ylivoimaisen kysynnän, mutta hyvä alku toki.
smile_org.gif

Mulle myös!

Linkki löytyy myös Intruder Club Finlandin sivuilta. Loistavaa luettavaa, keventää mukavasti "raskasta" työpäivää
biggrin.gif

Myös söhmiä (sfnet.harrastus.mp) on nyt ilahdutettu linkillä tarinaan. Haluan samassa yhteydessä KIITTÄÄ nimimerkkiä Nostalgia työtehoni erinomaisen tehokkaasta madaltamisesta sekä yleisestä hihittelystä josta johtuen kolleegat ovat katsoneet minua normaalia enemmänkin oudosti.

Minä tipuin lopullisesti tuolilta tästä lauseesta johtuen:
Teiks ö lonk taim ty trävel tö kloup. Sou vai pi shai? Vai pi hampöl? Ai tsöst keim streit aut of jankol.

(kun sattumoisin löytyy sama tohtori Albanin cd levyhyllystä (Hello Afrika tjsp)).

/MarcusB

Linkki oli ainakin :

vmpk.fi
foorumi.info/konepyörä
opel6070club.com

Eikä syyttä, oli hienoa tekstiä. Jos vielä joskus lisää ... ?

Vuorinen siis juoppiksen kirjottaja vastas seikkilusta:Jep loistavaa kamaa. Eli eikun pokkaria painamaan
se on hitti tuote...
inlove.gif
sport05.gif

Taitanut Nostalgia laittanut sinne mukaan hieman omiaan...?  
nixweiss.gif
biggrin.gif

Sen verta "asiantuntevalta" teksti on vaikuttanut.
Joka tapauksessa
bowdown.gif
, rattoisastihan tuo aika on mennyt lukiessa. Pokkarihan olisi loistava lahja pyörättömille/pyörän ostoa harkitseville!
omg.gif
Saisivat samantien hankittua tarpeelliset maneerit ja sanaston...
wink.gif

Ei taida kannattaa edes haaveilla alle tonnin painoksesta, sen verran tuntuu olevan kysyntää.

Back