• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HD-miehen seikkailut

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nostalgia
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kirja oli (kuten sanoin) hintansa arvoinen.

Mutta.

Seuraavaksi ota mallia vaikka Sven Hasselista yms.

Toki, onhan se helppo arvostella mutta kun toi alkusi oli niin loistava.
Mikä teki lopun?

Miksi kerronta muuttui?
Suorituspaineet?

Ihan turhaan.
Kirjoitat parhaiten, kun et "julkaise".

Ota se asenne koko touhuun, unohda kritiikki kirjoitusvaiheessa, älä edes kysele mielipiteitä.

Kirjoita, miltä tuntuu ja anna sitten vasta tuotos arvosteltavaksi, älä ennen.

Tai siis kirjoita miltä tuntuu ja kerro sitten itsellesi, että tästä tulee kirja.

Ihan hauskaa luettavaa oli joo. Ehkä lopussa hieman ote herpaantui, mutta eipä tuo minua niin paljon haitannut. Alukupuolella tuli naurettua useita kertoja kunnolla ääneen. Kirjan loppupuolella valitettavasti harvemmin. Mukavaa viihdettä se silti oli.

Noniin, tänään löysin kirjakaupasta tuon.
062802jumpie_prv.gif
Illalla pääsen lukemaan tuota.
cool.gif

Pari viikkoa sitten tilasin kirjan Orgin shopista, mutta vielä ei ole löytänyt tietään tänne - pitänee lukasta heti kun saapuu
smile_org.gif

Olen varmaan poikkeava, mutta ei kolahda. Kaksi kertaa aloittanut lukemisen ja nyt vasta HD-mies on menossa Norjaan, muutama sivu ja kirja lentää nurkkaan. 17€ hukkaan ?
Mun mielestä teos kuuluu kastiin "kertakäyttö huumoria"
Tuo oli hauska netistä luettuna viime kesänä, mutta ei enää.

Juoppuhullun päiväkirja tuli kyllä luettua loppuun syksyn aikana.
Kertakäyttö huumoria, varmasti. Kuten kummelit jne aikoinaan. Skippaa ne luvut mitkä on tuttuja, on siellä hauskoja uusia tarinoitakin, jos vaan mieli on avoin
biggrin.gif

Mistä nuo juoppohullun tarinat löytyy btw? Paljon kuullut, vähän lukenut.
Täytyyhän se loppuun lukea jossain välissä, mutta oli ehkä odotukset liian korkealla.

Juoppuhullun päiväkirja löytyy vaikka tuolta
Linkki
Ei tästä tule mitään. Uskomatonta pa*kaa. Sivulle 118 pääsin ja kirja lensi roskiin. Roskiin siksi ettei ole tilaa hyllyssä eikä osastoa roskalle. Miten voi tulla vit*tus lukiessa, mutta tästä tuli. Ala-arvoista ja lukijan aliarvioimista. Tuo toimisi sarjakuvana tyyliin Asterix, ehkä.
Pakko ihmetellä noita hurraa huutoja, mutta mulla onkin liian pieni kypärä ja letku letkeä.

baaa.gif
tai joillekki osuu arkaan paikkaan ku kritisoiaan
baaa.gif
? jos tuo oli mulle niin en ymmärrä kommenttia. Sopuleita ja "kyllä miehiä" tässä maassa riittää ja nauttikoot kaikki ihan rauhassa keskenään. Kanerva ja Väyrynen hallituksessa kertoo tästä kansasta ihan riittävästi. Yksi huutaa joo 2 miljoonaa aivotonta toistaa perässä joo.
Ainoa mitä on kritisoitu on tuo kirja ja se on paska, mun mielestä. Niin on myös moni muukin kirja mistä täällä ei tietoa tai puhetta. Surkeaa,surkeaa. Se että muutamat lukutaitoiset orgilaiset kehuu jotain kirjaa sen vuoksi, että kirjottaja on täällä rekisterissä ei tee kirjasta hyvää. Mun mielestä. Se ei olisi hyvä vaikka vaimo tai pikkuveli olisi sen väsänyt. Se on PASKAAA

Aivan loistavaa tekstii saanu nauraa vedet silmil
062802jumpie_prv.gif

Pakko oli pistää kirja tilauksee
biggrin.gif

Kirja oli jonkinlainen pettymys,mutta ne ensimmäiset nettiin kirjoittelut ovat aivan legendaa!!!!!
Kirja ois saanut jäädä tekemättä,ja legenda ois jäänyt elämään!!!!!!!!

Luetaan parhaillaan, loistavaa juttua
biggrin.gif
reissuhommis ja rupee työkaverit kattoo vinoo kun röhöttelen ittekseni...
tounge.gif

Kirja luettu. Alku, eli netissä ollut osio oli loistava. Ei huono se loppuosakaan, mutta jotenkin odotukset oli liian korkealla.
Vakavoitui jotenkin loppua kohden, hmmm, liikaa.
Ei silti huono.
Annoin kirjan luettavaksi työkaverille (Honda-mies), hänellä ei ole näitä ennakko-asenteita...ei roiku netissä. Samoin on kawa-mies työkaverina, luki vähän kirjaa (jouduin hetkittäin jättämään kirjan tupperipyöräilijöiden armoille kun piti tehdä töitä...) hän ainakin piti lukemastaan. <<< Tottakai, eihän kirjassa silitelty hd-miehiä myötäkarvaan
wink.gif
biggrin.gif
.
Mielenkiinnolla odotan, miten vaikuttivat nämä ennakko-odotukset.
Minulla niitä oli, työkavereilla ei.

Kirja luettu. Alku, eli netissä ollut osio oli loistava. Ei huono se loppuosakaan, mutta jotenkin odotukset oli liian korkealla.
Vakavoitui jotenkin loppua kohden, hmmm, liikaa.
Ei silti huono.
Tähän voisin yhtyä. Vanhana Hasselin ystävänä pakko antaa erikoiskehut loistavista ww2-vertauksista. Moni ei varmaan kaikille auennutkaan ilman tietoutta sotavehkeistä.
HD-miehen hahmoon tuli vähän syvyyttä lisää loppua kohden, enkä tarkoita niitä fiilistelykohtauksia vaan pieniä asioita kuten kohtaus kierrätyskeskuksella.
Velhon tarinaa oli ehkä pohjustettu liian vähän, se ikäänkuin alkoi "ei mistään".

Eipä silti tunnu että olisi raha mennyt hukkaan. Päinvastoin! Kyllä ihmisen pitääkin muutama euro saadakin vaivansa palkaksi. Sulla on loistava konsepti minkä pohjalle voi tehdä lisää kaikessa rauhassa. Jatkoa odotellessa...

Toivottavasti tätä myydään enemmän kuin Susan Kurosen hengellistä pökälettä.
033102ass_1_prv.gif

Eipä silti tunnu että olisi raha mennyt hukkaan. Päinvastoin! Kyllä ihmisen pitääkin muutama euro saadakin vaivansa palkaksi. Sulla on loistava konsepti minkä pohjalle voi tehdä lisää kaikessa rauhassa. Jatkoa odotellessa...

Toivottavasti tätä myydään enemmän kuin Susan Kurosen hengellistä pökälettä.
033102ass_1_prv.gif
Jes, tätä minäkin.

Ja miksei myytäisi enemmän kuin SKHP:tä
033102ass_1_prv.gif

Oikeita kirjoja myydään vielä senkin jälkeen kun lööpit lakkaa kirkumasta. Tämä oli se ensimmäinen, josta voidaan sit leuhkana myöhemmin sanoa että: heti huomattiin Riku Immosen lahjat
biggrin.gif

vrt. Musiikki: mää tiesin että tää on hyvää, kun se soitti vasta tossa kellarissa...
smile_org.gif
.

Hulvatonta tekstii oli täällä, ni piti käydä hakemas myöskin kovakantinen. Tuli samantien luettua läpi ja pakko sanoo, et kyl HD-mies on liivinsä ansainnu ;)

Kiitokset kirjan tekijälle.

Olipas päässyt kokonaan unohtumaan. Pitääpi käydä huomenissa katsomassa jos olisi jo kauppoihin asti eksynyt tai jos ei ole niin pistää tilaukseen.

bowdown.gif
rispekt
bowdown.gif

E: No sori
biggrin.gif

Back