Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tietääkseni kaikkiin ei vaihdeta, mutta moni kyllä ne SE:n putket ja suodattimen ostaa ja asennuttaa jo ostohetkellä. Samaten noita "tarvikepaketteja" on ollu tarjoushinnalla myynnissä uuden ostajalle aina ajoittain.Eikös kaikkiin Harlikoihin vaihdeta jo liikkeessä putket ja suodatin. Näin oli ainakin jossain testissä vaihdettu kaikkiin Harrikan malleihin ja siitä tämä jäi mieleen.
Onkohan se ameriikanihme sitten kuitenkaan se oikea vaihtoehtoKäytännössä tuo "puolivalmiste" viittaisi siihen, että käytetty ja valmiiksi rakenneltu olisi parempi vaihtoehto, ainut rasva johon itse sotken käteni on aurinkorasva...![]()
Ihan yks pikku juttu vielä, siitä istumakorkeudesta älä ole huolissasi. Jos alkuperäiskuosisessa sporassa ei jalat ja maa kohtaa toisiaan, niin pienillä muutoksilla (badlander-satula, takaiskarien vaihto lyhyempiin) se istumakorkeus on todella matala. Tosin noi muutokset kovettaa ja jäykistää mopoa entisestään, mutta ajokäytös kyllä on hyvä.Kiitos kommenteista! Katsotaan koeajon jälkeen, jos ei tassut yllä kenttään (istuinkorkeus ) ja tuntuu liian jäykältä niin katsellaan jotain muuta.
Noh, ehkä hieman liiottelin sen rasvan kanssa.. vaikka ei itse niinkään ropaisi niin lähipiirissä joku kuitenkin. Olen ymmärtänyt ettei näissä uudemmissa "ameriikanihmeissä" ole sen enempää laittamista kuin muissakaan merkeissä eli se vanha kevään merkki eli kevätesikot ja HD:t tien pientareella koskisi hieman iäkkäämpiä ajokkeja. Olenko ihan väärässä?Onkohan se ameriikanihme sitten kuitenkaan se oikea vaihtoehto.Noissa sita ropaamista riittaa, ja olisi hyva vahan osata itsekkin, jos ei ihan kroisos ole ja aina voi vieda liikkeeseen.
Olet kyllä ymmärtänyt ihan oikein.Olen ymmärtänyt ettei näissä uudemmissa "ameriikanihmeissä" ole sen enempää laittamista kuin muissakaan merkeissä eli se vanha kevään merkki eli kevätesikot ja HD:t tien pientareella koskisi hieman iäkkäämpiä ajokkeja. Olenko ihan väärässä?![]()
sekin värähtely häipyy 04-malliston mukana.Uutemainen Sportti on vakaa ja rauhallinen ajopeli, mitä nyt kone mukavasti värähtelee.![]()
Eikös se sanonta kuulunut seuraavasti: 95% of all Harleys are still on the road..and remaining 5% made it home.Olet kyllä ymmärtänyt ihan oikein.Olen ymmärtänyt ettei näissä uudemmissa "ameriikanihmeissä" ole sen enempää laittamista kuin muissakaan merkeissä eli se vanha kevään merkki eli kevätesikot ja HD:t tien pientareella koskisi hieman iäkkäämpiä ajokkeja. Olenko ihan väärässä?![]()
Uutemainen Sportti on vakaa ja rauhallinen ajopeli, mitä nyt kone mukavasti värähtelee.![]()
Totta, ja paljon niitä on niin tehtykin. 883 koneen voi suoraan porauttaa 1200cc kokoon, tai sitten vaihtaa sylinterit 1200:ta. Molemmin keinoin tuo onnistuu helposti.883:ssa on sekin hyvä puoli että sen koneen saa 1200:ks.