G
Guest
Guest
morjensta vaan, olisiko tietoa hyvastä reitistä välillä Helsinki Tampere, ettei tarvitsisi motaria jurnuttaa edes takaisin ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Palaa aikaan ennen moottoritietä. Wanha waltie on hyvässä kunnossa. Se on merkitty karttaan nrolla 130. Matka ei ole juurikaan pidempi, saa ajella miltei yksinään kaikessa rauhassa. Matkanteko on joutuisaa, rajoitukset 80/100 km/h eivät paljoa kiusaa. Reitin varrella on pari hyvää kuppilaa ja nähtävyyksiinkin voi poikkeilla aikataulun rajoissa.morjensta vaan, olisiko tietoa hyvastä reitistä välillä Helsinki Tampere, ettei tarvitsisi motaria jurnuttaa edes takaisin ?![]()
Itseasiassa Wanha Waltatie on lyhyempi kuin motari ja käytän itse kyseistä tietä lähes aina kun Hesan ja Tampereen väliä kuljen. Liekö sattumaa, mutta poliiseja olen nähnyt wanhalla tiellä aika usein passissa, joten jos haluaa ajaa lujempaa, kannattaa ajaa motaria.Palaa aikaan ennen moottoritietä. Wanha waltie on hyvässä kunnossa. Se on merkitty karttaan nrolla 130. Matka ei ole juurikaan pidempi, saa ajella miltei yksinään kaikessa rauhassa. Matkanteko on joutuisaa, rajoitukset 80/100 km/h eivät paljoa kiusaa. Reitin varrella on pari hyvää kuppilaa ja nähtävyyksiinkin voi poikkeilla aikataulun rajoissa.morjensta vaan, olisiko tietoa hyvastä reitistä välillä Helsinki Tampere, ettei tarvitsisi motaria jurnuttaa edes takaisin ?![]()
Oli tutka tänään aika lähellä Vantaata.Itseasiassa Wanha Waltatie on lyhyempi kuin motari ja käytän itse kyseistä tietä lähes aina kun Hesan ja Tampereen väliä kuljen. Liekö sattumaa, mutta poliiseja olen nähnyt wanhalla tiellä aika usein passissa, joten jos haluaa ajaa lujempaa, kannattaa ajaa motaria.Palaa aikaan ennen moottoritietä. Wanha waltie on hyvässä kunnossa. Se on merkitty karttaan nrolla 130. Matka ei ole juurikaan pidempi, saa ajella miltei yksinään kaikessa rauhassa. Matkanteko on joutuisaa, rajoitukset 80/100 km/h eivät paljoa kiusaa. Reitin varrella on pari hyvää kuppilaa ja nähtävyyksiinkin voi poikkeilla aikataulun rajoissa.morjensta vaan, olisiko tietoa hyvastä reitistä välillä Helsinki Tampere, ettei tarvitsisi motaria jurnuttaa edes takaisin ?![]()
JK