• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hengissä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja karikoo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
mukawa lukea kun hengissä selvinnyt kykenee kirjoittamaan. edellä kirjoittanut jawanainen oikeastaan jo kertoikin samaa kuin mitä itse ajattelin mainita, koska olen myös yksi motukka-tukimotoristi, niin on elähdyttävää lukea ja kuulla positiivisia kokemuksia kriisiavustamme.

itsekin pari vaatimatonta kolaria kokeneena voin hieman kuvitella tilannetta, josta sain lukea.

jokunen avuntarvitsija on joskus soitellut minullekin ja sen minkä olen pystynyt olen koittanut juttelemalla auttaa. vaikka olenkin ammatiltani nk. ammattiauttaja, niin ei se ammatti tee juuri sen kummempaa auttajaa puhelimen kanssa. no ehkä empatiaa irtoaa enemmän ja sopivemmissa paikoissa, kuin kirjoituksissa mainituissa tk:ssa ja julkisen avun puolella, joissa tosin on valtavat kiireet, henkilöstöpulat ja yleisestikin melkoinen väsymys pitkään työtä tehneillä, sekä joillekin siunaantunut mulukkumaisuus, kuten em. kirurgilla lienee oli.

noh, tämä oli kaiketi olemattoman kissan, eiku koiranhännän nostattelua tälleen.

Terapia alkoi saman tien ja jatkuu niin kauan, kuin on tarvis.  
Eli otetaan vähän takaisin tuota kohtaa terveyskeskuksen arvostelusta.  Kyllä kai he tekevät sen mihin pystyvät.
Kaikkeen  sitä terve riski mies joutuu: - K a l l o n k u t i s t a j a l l e  ; )
Tällä kertaa joutuminen taitaa kuitenkin olla pääsemistä! Hyvä niin. Ihmismielen asioiden käsittelykyky kun on rajallinen. Hienoa että jaksoit etsiä apua ja hienoa että sitä lopulta sait.

Traumaattiset kokemukset kun voivat käsittelemättöminä aiheuttaa kaikenlaista, joillekin psyykkisiä, joillekin fyysisiä sairauksia, joiden alkuperää sitten myöhemmin niin kovasti ihmetellään. On todella suuri asia päästä purkamaan kokemukset pois omilta olkapäiltä, vaikka se veisi aikaa ja tuntuisi välillä pahaltakin.

Tsemppiä tulevaan ja kiitos että herättelit meitä muitakin ajattelemaan.
smile_org.gif

Sinänsä ei merkitystä, kun on kestoaihe, mutta mainittakoon että tämä on lähes vuoden vanha ketju. Aloittaja kirjoitteli jossain tuoreemmassa ketjussa, ja sain käsityksen, että on toipunut hyvin.

Back