• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Henki meinas mennä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ikonevei
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä jokunen viikonloppu sitten tien päällä läks vastaantuleva auto ohittamaan hitaampiaan. Matkaa ei ollut koinkaan paljoa kohtaamiseen, joten väläytin cebarin pitkiä hieman muutaman kerran samalla kun huomasin että vastaantulija koukkasi ohitukseen. Ja siitä samasta tyyppi palas takaisin... liekö nähnyt minua lainkaan ennenkuin vilautin tuplapitkiä nenälle
mad.gif

Mäkin ajan "maantiellä" AINA pitkät päällä. Kokemus on opettanut et ei kotilot nää mua muuten. Suosittelen.
062802moto_prv.gif

Mäkin ajan "maantiellä" AINA pitkät päällä. Kokemus on opettanut et ei kotilot nää mua muuten. Suosittelen.
062802moto_prv.gif
Tuosta on kahta koulukuntaa
Itse en aja pitkät päällä päivällä 2 syystä

Itse kun olen liikkeellä kotilolla ja odotan esim risteyksessä koska latu olisi vapaa ja oikealta tai vasemmalta tulee mopo pitkät päällä.

On prkl vaikea arvioida mopon vauhtia + valot häikäisee, jos olisin poliisi antaisin ko. kuskille ainakin huomautuksen

Kyllä motoristin pitää vaan olla nöyrä,
massan edessä.

Viime viikonloppuna jouduin lauantaina Mansessa antamaan tilaa kolme kertaa.

Ihmettelin, mikä piru noita autoilijoita oikein vaivaa, kun ajelevat villin lännen tyyliin.

Eteen sieltä ja täältä.

veryangry.gif

Aloittelevalle oli käydä kalpaten eilen Rovaniemellä. Olin lähdössä aamulla kohti Pudasjärveä, ja olin päässyt kotoa noin kaksi kilometriä, kun olin tulla auton yliajamaksi.
Ajelin tietä muun aamuliikenteen mukana, kun vasemmalta syöksähti pieneen tilaan vihreä Golf. Päässä ehti vilahtaa ajatus, että pitipä kaverin pieneen tilaan vääntäytyä. Tämän jälkeen tajuntani täytti kuva punaisesta amitsukadetista, joka vasemmalta oli törmätä kylkeeni. Olisi törmännyt, jos en olisi vetänyt pientareelle.
Instantisti tuli näytettyä keskaria ja huudettua kirouksia ilmoille. Kun auto joutui pysähtymään risteyksessä viereiselle kaistalle, ajoin viereen ja koputin ikkunaan. Kuskin avattua ikkunan annoin kaverille karkeahkolla suomenkielellä liikennevalistusta, jonka jälkeen diagnosoin hänet idiootiksi. Sen verran taisin olla uskottava, että kolmen teinin kansoittamasta autosta ei kuulunut ainuttakaan vastaväitettä tai muuta nurinaa.
Toivottavasti isänmaantoivot seuraavan kerran motoristin nähdessään osaavat liikennöidä hieman paremmin.

Back