Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moikka!
Oon uusi tällä foorumilla ja muutenkin mp-maailmassa. Ajokaveria vailla ja ajattelin uskaltautua mukaan ajoon tänään, vieläkö ehtii? Tulen Espoosta.
Veturi itse tyylikkäästi tuli myöhässä vastaan st1 kohdallatulin mersulla ruosteinen peräkärry perässä ja moikkasin, ainakin pää kääntyi mutten tiedä huomasitko moroa
![]()

Lähteekö joku ajoseuraksi hetikohta? Löhtöpaikka jossain itä-helsingissä 17:30 tai myöhemmin jos kauempaa lähdetään.

Olin ite suunnitellut et jos tossa "illalla" lähtis käväseen vähän Idässäpäin. Tosin en lähe vielä noin aikasin kuin 1730 koska nytkin on vielä täällä Itä-Vantaalla niin tummaa (neljättä kertaa) että kohta tulee taas hetken aikaa todella lujaa vettä ja ne aina yllättää melkein kirkkaalta taivaalta mustaks. Illaks toki lupaa parempaa mut kerkeis noi tietki vähä kuivua.
Kattellaanko tossa 18 aikaan keliä jos ois rauhottunu ja kuivaamassa, jos klo 19 aikoihin lähtis Idän pikajunaa?
Tampereelaiset oli niin hyvä idean keksinyt, että pitää kokeilla sitä täälläkinpäin.