psychedelic.alien1
New member
Toiset ajaa mihin aikaan haluuXD vaikka fiilishän ei hiivu aikä hajoa tai häviä ikinä
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo, puolilta päivin johonkin muutamaksi tunniksi.
Pitäiskö, ainakin alustavasti sopia treffit Bembölen kahvituvalle klo 12?

Joo, puolilta päivin johonkin muutamaksi tunniksi.
Pitäiskö, ainakin alustavasti sopia treffit Bembölen kahvituvalle klo 12?
Hitto Jukkis kun laitat nää just kun on muka tärkeämpää ku prätkäily (esim duuni). Mut kyllä vielä syksyn mittaan natsaa....Pitäkää hauskaa
![]()
Sorvasin Tyrellä Bemiksestä parinsadan ilsan setin Hyvinkään aakkosille, voin vedellä sinne asti ja katotaan sitte kuka jatkaa siitä 
Eli klo 12 kahvituvan takapihalle saapuu 2 vihreevalkoista Kawaa.
Vähän vanhempi ja vähän uudempi...

Onkos lauantaina kukaan lähdössä syömään jonnekin? ......siis mihin vaan paitsi Pårgååseen.....ja pyörällä tietty....
ps. tänään vajaan 200km lenkki..aivan mahtavan hienon näköistä oli...visiiri auki rauhallisesti syksyä nuuhkien..wau...
.
Meri kylmä; mopedi lämmin....mutta joo, vetelen nyt koko viikonlopun ja todnäk pyörä säilöön ens viikolla...
![]()
Start aika vaan vielä hakusessa kun tässä kotiaskareita ensin. (ketjutkin pitäis rasvaa). Mutta ennen auringon laskua Kompassille. Mahtaako olla vielä kahvila auki.Mun mielestä kompassi jo kiinni, mut Ursulassa olen käyny; siellä saa santsikupinkin samaan hintaan
Ajattelin lähteä länsi/luode sektorille tuossa 10.30 aikaan. Näyttää lämpimämpää rannikolla (kait tuo meri lämmittää vielä senverran).
Mutta jos pykälään lähdet niin mulle käy kaikki; paitsi Pårgåå
Ei ole tarkoitus mitään letkaa kerätä, mutta kun näyttäisi olevan kelejä, niin pakko piipahtaa klo 14-15 välillä Vuosaaren ABC:llä juomassa kermakahvit.
Otan dB-mittarin reppuun mukaan jos joku haluaa mitata oman mopotin mökät.
Tämän perusteella tästä on loistokausi tiedossa
Kiitokset ajeluista wanico ja ReG!Noh, letkahan tästä loppujen lopuksi syntyiTämän perusteella tästä on loistokausi tiedossa
Kiitokset ajeluista wanico ja ReG!