• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
17:30 jälkeen pääsen tulemaan.
Missä meeting?

Hyvä. Mistäpäin lähdet liikenteeseen? Omat lähtökoordinaatit ovat espoon keskuksessa. Voin kyllä lähteä minnepäin tahansa.

Esim. Shell Lahnus espoo klo 18:00?

Viimeksi muokattu:
Lähden ite porvoost liikenteeseen, niin saa katsoa kuinka kerkeen, justiinsa pääsin kotiutumaan töistä.

^
Neste oil vantaa, niitytie 2, lähtö klo 1830.

Viimeksi muokattu:
Sut pitäis joskus nähdä livenä :p

Et sä oikeast halua! Silloin sun illuusio paskiksen yhestä pahimmasta p*skanpuhujasta murtuu. Se on vähä sama asia ku et radiojuontajista ei pidä nähdä edes kuvaa, koska se itse luotu kuva hajoaa :D Sä tajuat et mä oon oikeasti ujo luuseri jolla menee het luu kurkkuun ja mies ei saa mitää ulos suustaan livenä:p

Lauantaina iltapäivällä joskus vähän kuuden jälkeen jotain pientä iltalenkkiä? Reipasvauhtista sellaista.

Lauantaina iltapäivällä joskus vähän kuuden jälkeen jotain pientä iltalenkkiä? Reipasvauhtista sellaista.

Katos, veturin mopo on vaihtunut sitten viimekesän... Miten sun perässä enään voi edes pysyä?:D

Lähtisin muuten kyllä yrittään, mut lähen huomenna tekeen poikkeukkeuksellisesti duunikeikan:)

Katos, veturin mopo on vaihtunut sitten viimekesän... Miten sun perässä enään voi edes pysyä?:D

Lähtisin muuten kyllä yrittään, mut lähen huomenna tekeen poikkeukkeuksellisesti duunikeikan:)

Noo pääs tolla dukellakin teitä karkuun pääs kun tuli haettua vauhtia radalta ja loppukesän ajoilta. Nyt toki hyvä marssivauhti tuonollakin. Mut luonnollisestihän kaikkia odotetaan. :)

Päivän kuviot selvinnee aamupäivällä jos täälläpäin niin mikäettei.
Iltaahan toi jo.. :D

Nikkilästä vois siinä 19.00 ni kerkeen töistä kotiin vaihtaa mopon selkään ja sinne.

Täytyy katella mikä on himassa kipeiden lasten kondis ja vaimon hermojen riekaleisuus tuossa vaiheessa iltaa, mutta yritän päästä mestoille :)

Aprilliajot? Jee! Näkee diivilin mopon pienemmässä paketissa kun levinneenä ympäri mjl:lää :D

Back