• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vois lähteekin, sopis vaikka aiemminkin jo, esim. 17:30->

Ennusteet lupaa poutaa pohjosen ja idän suuntaan illaksi.

Ehdotakko lähtöpaikkaa.

Meitä olis 2 mopoa tulossa mukaan.

Hesan Äkkilähdöt

Itse en kerkee ennen 19. Lähtö vois olla jostain martsarin suunnalta, esim tuupakan mäkkäri? Itse ajo reitillä ei oo väliä mulle :) mitään en oo suunnitellu :p

Edit: jos pääsen ajoissa lähtee niin 18.30 vois just ja just keretä mutta 19 varmempi

Tuupakan mäkkäri 18.45 :grin:

Katotaan siellä paremmin mihin suuntaan lähdetään.

Tullaan sinne parin mopon voimin.

Kivaa oli :) kannattaa laittaa kyselyä useemminkin niin päästään Hyperiä ulkoiluttaa :thumbup:

2 mopoa löhdössä äkkilähtönä Imatralle, kerkeetkö mukaan, voidaan ootella Nikkilässä kyl

Illaksi tullaan kotiin

Ajoseuraa tälle päivälle? Vasta helsinkiin muuttaneena hyvät ajoreitit vielä aika tuntemattomia :dunno:
Mopona kawa zx6r

Kukaan lähdössä tänään päivällä ajelemaan? Ajattelin lähtöä puoleenpäivään mennessä Töölöstä johonkin, ihan sama mihin. Vauhtina tikkari tai aavistus yli...

-jp-

PS. Ja siis asfaltilla.

Aattelin tänään lähtee, mut vast ip / ilta, ja K-nummelta:)
Menee tää ainoo vapaapäivän ap kyläillessä... Oisko muita lähös tikkarille ja asphaltille täält ruåtsinkieliselt läntiselt pk-taajamalt?:grin:

Noin klo 13 lähden pienelle pyörähdykselle joko Nurmijärven suuntaan kaffeella tai Bitesiin burgerille.

Privalla tai langassa tavoittaa.

Takas klo 15 tsiigaan formuloiden startti.

Noin klo 13 lähden pienelle pyörähdykselle joko Nurmijärven suuntaan kaffeella tai Bitesiin burgerille.

Privalla tai langassa tavoittaa.

Takas klo 15 tsiigaan formuloiden startti.

Letka täys (kahta ei mahdu tarakalle), klo 15 jälkeisessä burgeriletkassa vielä hajapaikkoja vapaana.

Jos joku halua lähtee pikku 2h mutkacruising 15.00, pääkaupunkiseutu. Let me know! :grin:

Täälläkin lähtee pari mutkailemaan n klo 1530 Järvenpään St1 (se urheilukadun, keskustassa)

Back