• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hieno maalaus pyörään?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja roskakuski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

roskakuski

New member
Mistä olette hakeneet ideat ja vinkit maalauksen suhteen?
Oma idea on varmaan syntynyt joidenkin jo tehtyjen töiden innoittamana  
biggrin.gif
joten kuvia ja ajatuksia maalauksesta haen.
Linkit ja kuvat auttavat monia näin rakentelu ajan kynnyksellä!!
Tänne siis niitä helmiä ja omia näytille,ja maalaria saa samalla suositella  
062802jumpie_prv.gif

fawi on muuten hyvä mutta ne hinnat on aika kalliita...tosin laatu maksaa mutta laatua saa halvemmallakin..

Minkähintanen projekti noin suunnilleen esim. kyykyn katteiden maalaus + jotain detaljeja?

fawi on muuten hyvä mutta ne hinnat on aika kalliita...tosin laatu maksaa mutta laatua saa halvemmallakin..
Paras..... sairaan hyvä .
Jopa suomen paras .. ehkä euroopan paras

3 mopoa mulle maalannu ja taas maalaillaan
Kateelliseena sun järjettömän hienoista liekeistä,en epäile hetkeäkään maalarisi (FAW) ylivoimaisuutta,kun muiden albumeja katselee  
biggrin.gif
biggrin.gif
ja tämä on TOSI!!
Toiseen kuitenki päädyin ja kun valmista tulee,niin uskon ja toivon että moni nielaisee tyhjää  
tounge.gif

Jos tulee paskaa jäljen tai toteutuksen suhteen tiedän seuraavan osoitteen  
biggrin.gif

sit vaan kuvia jakoon kun homma selvä, saatan itekkin vilauttaa uutta maalipintaa
wink.gif

Paras..... sairaan hyvä .
Jopa suomen paras .. ehkä euroopan paras

3 mopoa mulle maalannu ja taas maalaillaan
ehkä suomen paras mutta silti liian kallis mun makuun..

ja kuten sanoin laatua saa halvemmallakin..mutta makuasioitahan nää on

ite oon vaan katkera kaikille ketkä osaa ees piirtää nätisti
smile_org.gif

Määritä ylihintainen..?
Tämä siis ihan kaikille.
Tuli nimittäin mieleen eräskin sattumalta kuulemani yhteyenotto, jonka aikana hinnasta alettiin rutista enenkuin myyjä oli ehtinyt mitään omaa arviotaan edes antamaan.

Siksipä mietinkin, mikä on kohtuullinen korvaus porukan mielestä siitä, että saa kypärään tai pyöräänsä uniikin ja haluamansa maalauksen?

Mullehan kaikki on kallista...
"Kaikille sama hinta, köyhälle kallis"

Määritä ylihintainen..?
Tämä siis ihan kaikille.
Tuli nimittäin mieleen eräskin sattumalta kuulemani yhteyenotto, jonka aikana hinnasta alettiin rutista enenkuin myyjä oli ehtinyt mitään omaa arviotaan edes antamaan.

Siksipä mietinkin, mikä on kohtuullinen korvaus porukan mielestä siitä, että saa kypärään tai pyöräänsä uniikin ja haluamansa maalauksen?

Mullehan kaikki on kallista...
"Kaikille sama hinta, köyhälle kallis"
hmm...jos puhutaan vaikka tankkiin kuviota (liekkiä,vettä,lunta,lehtiä tai lentäviä perseitä) niiin sanotaan että 300e alkaa olemaan mulle aika katto..

tosin ite ymmärrän tuon kuvioinnin jollain pienemmällä alueella kuin koko tankki..

onhan se vaikee määritellä mikä on ylihintasta ja hinta riippuu aina mitä tehään jne jutuista mutta pysyn edelleen omassa mielipiteessä ja käytän muita palveluita kuin fawia
smile_org.gif

Back