• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hillityt ajokengät

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja wta
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No itse olen käyttänyt myös noita Daytonan Road Stareja, jotka jo tuolla aiemmin mainittiin. Tulipa viime kesänä Helsingissä heitettyä terassikierroskin nuo jalassa, farkun lahkeet vaan kengän päälle. Ovat jopa ihan kohtuu mukavat kävelläkin.

Mut jos ei löydy tarpeeks trendikkäitä ajokenkiä niin hommaat sellasen trendikkään repun ja laitat ne trendikkäät jalkinees sinne sit kun lähdet ajeleen. Sit ku laitat mopottimen parkkiin ni ajokengät sinne reppuun.
Mutta jos tarkoitus olisi lähteä kaupungille päivää viettämään, kierrellä kaupoissa, istua terassilla, ajella prätkällä tms. niin olishan se kiva, ettei tarvitsisi joka välissä kun pysähtyy alkaa saappaita vaihtelemaan trendikenkiin. Itsellä on tarkoitus kesällä kun prätkällä taas pääsee liikenteeseen näyttää ihan suht'kot "normaalilta". Tietenkin asia on erikseen jos varta vasten lähtee prätkällä ajelemaan ihan ajamisen ilosta mutta jos käyttää pyörää vain siirtymiseen niin tällöin olisi parempi näyttää tavalliselta kuin joltain jedisoturilta.

Mut jos ei löydy tarpeeks trendikkäitä ajokenkiä niin hommaat sellasen trendikkään repun ja laitat ne trendikkäät jalkinees sinne sit kun lähdet ajeleen. Sit ku laitat mopottimen parkkiin ni ajokengät sinne reppuun.
Mikä on trendikäs? Näitten teukkaloomannien hompsotuksia.

Itse hommasin Daytona Toper saappaat. Perusjalkine joilla vois mennä Paville joraa, jos tanssisin ja jos vaikka vaimo antais
smile_org.gif
.... luvan lähteä
062802jumpie_prv.gif

Elikkäs onko porukalla ehdottaa mahdollisimma "normaalin" näköisiä moottoripyöräkenkiä. Siis tarkoitan sellaisia joita voi käyttää kaupungilla liikkuessa, ettei näytä siltä että olisi tulossa suoraan jostain motogp-kisoista.

Eli trendikkäät ja suojaavat kengät olisi hakusessa.
...itse kuljen kartsalla ihan tavallisilla kävelykengillä...Ei vais maijami vais. Kyllä noi core ajosaappaat on parhaat monikäyttökengät, niillä pystyy kävelemäänkin. Ei ihan racing kengillä oikein voi kävellä. esim. Stormilla on hyvät valikoimat ...

Oxtar Freespiritit vaikuttaa ihan hyville kun sellaiset tuossa MP-messuilta ostin. Mikäli et ole tuolta toisesta topicista kattonu niin tossa olis kuva miten ne asettuu farkut jalassa: Oxtar Freespirit. Ei, en säästä sähkölaskussa, teidän näytöt on vaan säädetty pimeälle.
wink.gif

Back