HimoMotoristi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ValeRossi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ValeRossi

New member
Päivän Huumoripläjäys!

Menin tuossa eilen pärrällä kouluun, ja venailin viimeisissä liikennevaloissa kun viereiselle yläasteelle/lukioon porhalsi joku Wannabee-kunkku-tulevaisuudenmotoristi suoraan edestäni polkupyörällä päällään Richan ajotakki + kypärä päässä!! Oli pikkaisen
eek.gif
- olo!
Iltapäivällä kun pääsin koulusta niin yllätin saman hepun polkemasta muutaman kilometrin päähän paikalliseen Prismaan jonne myös itse olin menossa, ja taas kaverilla samat tamineet päällä! Siihen se löi fillarinsa mun prätkän viereen parkkiin (Ei kyllä morjenstanut
biggrin.gif
) ja marssi kauppaan kypärä päässä. Kaupassa oli pakko saalistaa kaveri kännykameralla että jää jotain todisteitakin!
biggrin.gif
Taitaa kaverilla olla pienet ajikset päällä ja mopo tallissa lukkojen takana!
wink.gif

Kuva021.jpg

Tai kortti kuivumassa ja ajo halut korkeella ......
biggrin.gif

Voihan olla että on kaverille pullahtanut finni otsaan ja heppua vaan hävettää...
wink.gif

edit: Kumma juttu jos ei poliisi tms kiinnostu kun kypärä päässä kulkee pitkin kauppoja...

meleko innokas kaveri
smile_org.gif

Luulen kans että finnit on niin pahat että hävettää..tai sitte
se on ALIEN..
biggrin.gif
biggrin.gif

Tosta se alkaa. Tyyppi on lyönyt faijansa kanssa vetoa: jos liikut kaikkialla täysissä ajotamineissa ensi kevääseen asti, niin saat Duken.
Harjoitus tekee mestarin!

Oliskohan niin että saa ostettua tupakkia ilman paereita kun on potta päässä ja rotsiniskassa. Menee prätkäjätkästä ja vähän vanhemmasta kuin 16v.

Sillä on pitkä tukka, joten olisikohan kyseessä joku motoristihippi, joka on peittänyt naamansa ennen osallistumista anarkistien mielenosoitukseen?

Tai sit kyseessä turvallisuusfriikki kukkahattulukiolainen, haluaa panostaa suojavarusteisiin normi pyöräilykypärää enemmän.

Toi Jäbä seisoo pikakassalla! ... kai siinä hieman turvavarustetta ja suojageariketta tarvittee.Tuosta se arvatenkin porhaltaa pikalounaalle... pikapankin kautta.

Oliskohan niin että saa ostettua tupakkia ilman paereita kun on potta päässä ja rotsiniskassa. Menee prätkäjätkästä ja vähän vanhemmasta kuin 16v.
Joskus kun poikkee ärrältä hakemas vaan askin tupangia niin ei jaksa repiä kyrpärää päästä. Välillä kyl miettiny, et helvetti...mistähän ne tietää oonko täysikänen vai nou. Vielä kun laittas tumman visiirin kiinni, niin ne ei näkis sitäkään vähää.
biggrin.gif
Ihan sellanen kutina persiissä ettei tuollain sais myydä, jossei niinkö nää ihmistä yhtään. Papereita on turha kysyä, jossei pysty vertaan kuvaa mihkään...emmätiä...
nixweiss.gif
..avopotta asia erikseen.
thumbs-up.gif

On sitä monesti huoltoasemalla itse poikennut maksamaan kypärä päässä kun ei ole jaksanut/viitsinyt riisua sitä.

Kyllä ne vähän kattoo kun nahkatakissa ja kypärässä sisälle pölähtää mutta en sentään vielä S-markettiin ole mennyt tarjous kyljyksiä vertailemaan
tounge.gif

Vois kokeilla. Pääsisköhän paikallisen lehden etusivulle?
idea3.gif

Back