Liinu
New member
PE 11.3.05
Pääsin lähtemään kotoota myöhään, n.klo 19. Pysähdyin Lohjalla olemaan nainen ja shoppailemaan! Se jäikin ainoaksi pysähdyksekseni. Olin printannut karttoja 2 kpl ajo-ohjeineen, mutta niiden perusteella olisin joutunut Timbuktuun
Tampereelle osaan, entäs sen jälkeen? Pika päätös ja kohti Jyskylää, Sumpan lempparikaupunkia
Rennoin mielin ajattelin että hullu minä... Olin ajanu mielestäni jo todella pitkään, kunnes tuli Keuruu-Mänttä kyltti. Kääntyäkkö vai ei? No ei...katsotaan mitä tuleman pitää! Voi sitä Jyskylässäkin nukkua
Lauloin, ajoin, puhuin itekseni, kirosin kaikki kanssa autoilijat ja kun luki JÄMSÄ-kyltti ekan kerran, niin juma että kiljuin riemusta...ja edelleen yksin autossa
Pelipaikalle saavuin klo 23, n.365 ajetun kilometrin jälkeen. Sikäli en yllättynyt, että porukka oli hyvässä humatilassa
Halauksia, "sä selvisit", "sä tulit", "sä osasit" kommentteja! Epäilikö joku muka jotain
Saunaakaan ei ollu enää lämmin, tyydyin suihkuun ...
Petri tuli vessaan ja siinä juteltiin mukavia, Petri kusella ja mä suihkussa.
"LISÄÄ VIINAA, SILMÄT LIIKKUU!!!!
Sumppa meikkasi mut ja kampaaja-Petri teki mulle "tuulitukka" kampausta
Mutta tovin kesti se "ilmavuuden" saaminen hiuksiini, joten Zia kapusi ihan hetkeksi vaan lepäämään sänkyynsä... Puolen yön jälkeen lähdettiin Himoshotellin baariin. Zia ei herännyt vaan jäi nukkumaan...Porukkaa oli kuin hullujenhuoneella, nopea tilannekatsaus, tämä juoppoporukka sopii hyvin joukkoon! Bluesman sammui heti kun pääsi pöytään ja se siitä! Blues lähti mökille nukkumaan. Muu porukka biletti, Sumppa Miss Jämsänä, tiara päässään
Ace tanssi kovin tai sit sai sähköiskuja, ihan miten vaan
Petrilläkin tanssijalka nousi, tytöistä puhumattakaan!
SUOMALAINEN MIES ON KOVIN USEIN KÄNNIÄÄLIÖ"
Niinpä...onneksi ei "meidän" pojat
2 nuorta herraa alkoi tappelemaan selkäni takana, MOLEMMAT kaatuivat rajusti mun polvitaipeisiini, minä rutistuin baaritiskimäistä pöytää vasten ja MOLEMMAT polvet ottivat pahasti siipeensä...ei siis uutta!
Klo 02.15 Ace oli valmis nukkumaan sammuttuaan SEISAALTEEN! eetu, Ace ja mä lähdettiin mökille taksilla
Matkaa kun oli 200 METRIÄ! Ace oli sitä mieltä että hän ei kävele Eli maksoi taksin
Mikä olikin tosi halpa, mutta aloitusmaksu yli 6 euroa
Ace nukkumaan jonkin ajan päästä ja Eetu jäi mun seuraksi. Könysi nukkumaan jossain vaiheessa, MUTTA HUOM EI KLO 22
Petri ja Miss Jämsä kotiutui klo 04 jälkeen. Keskustelua hetken seksistä, Petri tippui pois pelistä ja Sumppa ja mä vikana hereillä! Klo 05 jälkeen nukkumaan...
Pääsin lähtemään kotoota myöhään, n.klo 19. Pysähdyin Lohjalla olemaan nainen ja shoppailemaan! Se jäikin ainoaksi pysähdyksekseni. Olin printannut karttoja 2 kpl ajo-ohjeineen, mutta niiden perusteella olisin joutunut Timbuktuun
Pelipaikalle saavuin klo 23, n.365 ajetun kilometrin jälkeen. Sikäli en yllättynyt, että porukka oli hyvässä humatilassa
Petri tuli vessaan ja siinä juteltiin mukavia, Petri kusella ja mä suihkussa.
"LISÄÄ VIINAA, SILMÄT LIIKKUU!!!!
Sumppa meikkasi mut ja kampaaja-Petri teki mulle "tuulitukka" kampausta
SUOMALAINEN MIES ON KOVIN USEIN KÄNNIÄÄLIÖ"
Niinpä...onneksi ei "meidän" pojat
Klo 02.15 Ace oli valmis nukkumaan sammuttuaan SEISAALTEEN! eetu, Ace ja mä lähdettiin mökille taksilla