• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

HJC avattava

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jhra
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

jhra

New member
Onko kokemuksia HJC Symax avattavasta kypärästä. Olen hankkimassa (sopii mun päähän paremmin kuin muut avattavat).
Mistä olette ostaneet, = edullisin
confused_orig.gif

Saksassa hinnat n. 170.- kuluineen.
Ei taida löytyä Suomesta lähelle tätä ?

Kiitos etukäteen.
j.raappana@pp.inet.fi

Onhan mulla tuollainen HJC Symax. Olisinko maksanut jotain 300 euroa.
Enpä nyt mene vannomaan...

Muuten tykkäsin kypärästä kovasti, mutta on aikas kovaääninen. Sen verran kovaääninen etten ajellut sillä kuin vuoden ja vaihdoin Araihin
smile_org.gif

Mutta voisin kuvitella että jos olisi tarvetta käyttää esim. silmälaseja, niin tinkisin ehkä siitä hiljaisuudesta sen verran että käyttäisin HJCtä

Kokemusta on. MELUISA!!!. Tietysti kaikki on suhteellista. Itse ajan nakulla jossa plexi ja pyörteitä piisaa. Kyykyllä kokeillessani se oli mielestäni täysin hiljainen vaikka kaverit omien kypäriensä kanssa aina valittivat kuinka meluista ajaminen on silti.

Nyt kun ostin ei-avattavan niin möly laski huomattavasti, mutta ilman tulppia ei silti tielle ole nakulla asiaa.

Eli lopputuloksena sanoisin että TODELLA MELUISA kypärä verrattuna ei avattavaan nakupyörällä + plexiyhdistelmällä ajettaessa. Mutta jos ajat kyykyllä eikä Sinulla ole vertailukohtaa tuskin pidät sitä meluisana varsinkin jos olet ajanut samalla kypärällä nakufillarilla.
nixweiss.gif

Olen ollut tyytyväinen sy-max siin en käytä tulppia, maksoi 210e lähtö hinta oli 290e. Vaimolla arain gp3 ja haluaa avattavan ensi kesäksi ei varmaan kypärä parane mutta saa avattavan, agv :n avattava oli aivan kauhee meteli ei voinut ajaa edes korvatulpilla

Mulla oli HJC:n Symax käytössä mutta vaihdoin sen takuuvaihtona toisen merkkiseen kypärään. Kypärässä oli avattavan osan ja varsimaisen kypäräosan välisissä sovituksissa vähän liikaa toleranssia ja visiirin ja kypärän väliin jäi vähän liikaa rakoja. Näistä raoista tuli paljon suhinaa ja meteliä kypärän sisään. Kävin parissa liikkeessä katsomassa samanlaisia Symax kypäriä ja kaikissa oli vastaavia ongelmia. Tämä tapahtui nyt keväällä, joten ole tarkkana kun valitset sitä kypärää. Muuten kypärä istui hyvin päähän ja oli helppokäyttöinen.

Ostin pari vuotta sitten USA:sta, hinta oli jotain 240$. Ei ole kyllä sieltä hiljaisemmasta päästä. Muuten kyllä helppokäyttöinen ja kestävä.
sport05.gif

mielestäni oli hyvä päässä, ei ravistellu vaikka nakulla ajelen. korvatulppia täyty pitää mut en o sellasta kypärää vielä löytäny ettei tarvis. lähtöhinta 300e, maksoin 200e mut ostin kyllä samalla reissulla pyörän.

Back