• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Homosohva

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja veepeetee
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei se oo niin vaikeeta, homosohvahan tulee siitä että on katteet pyörässä kun kuljettaja on sen verran neiti/mukavuudenhaluinen, että ei kestä pientä ajoviiman tuntua.

Ja kun miehestä on vaikee sanoo että neiti/mukavuudenhaluinen, niin sitten pitää sanoa että homo.

Nakupyörää ei kukaan kutsu homosohvaksi, vaikka ne ovatkin paljon mukavempia kuin kyykyt ajella.
biggrin.gif

Ei se oo niin vaikeeta, homosohvahan tulee siitä että on katteet pyörässä kun kuljettaja on sen verran neiti/mukavuudenhaluinen, että ei kestä pientä ajoviiman tuntua.

Ja kun miehestä on vaikee sanoo että neiti/mukavuudenhaluinen, niin sitten pitää sanoa että homo.
Ihan sit just tiivistit kaiken olennaisen
thumbs-up.gif

Tämäkin väittely on turha. Kysytään oraakkelilta...

Sinä kysyit:
Millainen, mikä tai kuka on homosohva

--------------------------------------------------------------------------------
Oraakkeli vastasi:
Toinen

No mutta tosi kuin vesi!

thumbs-up.gif
No tulihan se sieltä
cool.gif

Minua ja Sumppaa minun(kin) puolestani ehti jo hieman huolestuttaa
tounge.gif

thumbs-up.gif
No tulihan se sieltä
cool.gif

Minua ja Sumppaa minun(kin) puolestani ehti jo hieman huolestuttaa
tounge.gif
Suunilleen noin. Ja tanaan kun toista asiaa ihmetellessa surffasin hondan sivulla, siella loytyi pyoraan tehtaan lisavarusteena mattosarja
omg.gif

Toi vois olla jo sellainen leimaa-antava
biggrin.gif

Mielestäni motoristin tulisi sen verran kunnioittaa toisen moottoripyörää ja olla haukkumatta sitä, vaikka se omaan korvaan kuulostaisikin hauskalta.
Jos kuljettaja pitäisi leimata ei-heteroksi kulkupelin perusteella, niin ekana tulisi mieleen vaaleanpunainen Vespa 60-70 luvulta... mutta me motoristit olemme avoimia ja ymmärtäväisiä ihmisiä (emmekö olekkin?) ja sallimme toisen olla homo, kristitty, juutalainen tai jopa poliisi siitä sen suurempaa meteliä pitämättä.

Tai sitten se tulee siitä kun pyörä on kuvaamasi kaltainen ja pyörän päällä istuu lihava karvainen mies tiukassa vartalonmyötäisessä nahkapuvussa.
wink.gif

Tästähän oli joskus havaintoesimerkkikin tuolla paskanjauhannan puolella. Oliko se nyt Sakemanni, joka makaili mukavan seksikkäästi Wingin päällä nahkapuvussa. Sääli kun tuo ketju ehti jo kadota bittiavaruuteen. Laittakaahan linkkiä jos jollakulla on vielä tallessa. Niiden kuvien jälkeen ei tarvitse miettiä mistä se homosohva tulee.

Oon miettinyt ihmeissäni tuota homosohva-nimitystä. Jos homoiluun jotenkin jokin liittyy niin eikös sitä oo just nämä muoviluodit. Missä muussa mopottimessa on sen homomaisempaa ajoasentoa?

Tuota homosohva-nimitystä käyttävät juuri muoviluotikuskit. Joten ilmeisesti tuossa ryhmässä on kohtalaisen paljon kaappihomoja, jotka kieltävät itsensä julkisesti ja yrittävät olla miehisiä edes ulkokuoreltaan.

Joo-o... niin sen täytyy olla
cool.gif
Hyvin tuumailtu.Samaa mieltä.

voi nimitys olla vaikka mikä, mutta kun ne nimet vaan muodostuu näin.
Homosohva- liikkuva nojatuoli, jossa voi 170 km/t:n nopeudessa karistaa pikkusikaria tuhkikseen ja kuunnella radiota.
Tupperi- pää edellä helvettiin.
Customi- jalat edella helvettiin. Itse meen mieluimmin jalat edellä, on edes pientä toivonpoikasta.
No ei nyt tosiaankaan
tounge.gif
tounge.gif
biggrin.gif

...nojooo...jutajammun tekstistä mielestäni kuultaa toi 'homosohvan' syvin olemus....
crazy.gif

...itse menen pää edellä....jalat edellä meen korkeintaan pulkkamäessä...nojoo...
tounge.gif
biggrin.gif

Jaa juu, kylla mulle tuo sohva on nimenomaan kokoa tarkoittava maare, homoa nyt en siihen eteen tunge, koska tuntemistani homoista aarimmaisen harva harrastaa moottoripyorailya, enka mielellaan leimaa ihmisryhmaa rumiin mopoihin syyttomina.

Yleensa kaytan termia soffamopo, ja siihen kategoriaan kylla uppoaa lahes kaikki katetut isot matkamopot noitten wingien ja sohvaharrikoiden lisaksi.

Jos homoeroottisista mopo/kuski-komboista puhutaan, niin kylla se sit on tuolla muoviluoti ja kirea ja varikas nahkapukulinjaa, pylly pystyssa liikennevaloissa
biggrin.gif

TÄH?
Jos nyt yhtään ymmärsin niin
* Customit on tosimiehille
* Muoviluodit/nakut on tosimiehille kunhan niitä ensin siistitään
* matkamopot on homosohvia
* muovimopot joissa on sivulaukut on homosohvia

Mennöö yli ja lujaa...kohta alkaa paukkua takaisin....

Nimimerkki
Sivu- ja ison perälaukullisen (missä myös jarruvalo
confused_orig.gif
)muovimopon (huom. ei luodin!!) omistaja jolla soi kypärässä stereona Eppu Normaali, Maija Vilkkumaa, Yölintu, Black Eyed Peas, Doors ja 69 eyes ja joka katselee reitit navikaattorista ja haaveilee ostavansa seuraavaksi joko Bemarin matkasohvan, Hondan Pan Europen tai Kawasakin ZZR:n jos tuo akka ei jaksa kyydissä istua. Matkalla on aina mukana muutama Jenkki, Tupla ja Red Bull. Asusteena on väljä Goretex, potta avattavaa mallia mukavyyssyistä ja potassa vakiona vielä aurinkovisiiri. Puhuminen matkustajan kanssa hoidetaan tietenkin AutoComilla ja naapuripyörään PMR:llä. Aikuinen mies joka ei jaksa enää pi**urallia kiertää jossain hikisessä kyläpahasessa vaan matka-ajo on pop - myäs SS1000 on ajettuna ja seuraavaa pitkää matkaa suunnitellaan jo. Ajoseurana on joko akka tai joku suuresta kersalaumasta tai sitten ajetaan yksin juuri silloin kun huvittaa ja juuri sinne minne huvittaa (justiinsa tulin 165 km iltalenkilta kun sain tuon nuorimman ensin nukkumaan...). Ja jos evoluutio on tehnyt ihmiselle sen että aivot ovat kehittyneet sille tasolle että tarvittaessa ihminen osaa suojella itseään pieneltä ajoviimaltakin, niin jo on kumma jos pään käytöstäkin sakotetaan  
033102bebe_1_prv.gif

Meinaattako että minulla on homosohva, EI PE****E...moo homoa koskaan nähänykkään, ****tana. Varokaa jotten hae akkaa, ei sille pärjää jos sen suututtaa...heh...

biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Edit: kirijootusvirhe sivot -> aivot

TÄH?
Jos nyt yhtään ymmärsin niin
* Customit on tosimiehille
* Muoviluodit/nakut on tosimiehille kunhan niitä ensin siistitään
* matkamopot on homosohvia
* muovimopot joissa on sivulaukut on homosohvia

Mennöö yli ja lujaa...kohta alkaa paukkua takaisin....

Nimimerkki
Sivu- ja ison perälaukullisen (missä myös jarruvalo
confused_orig.gif
)muovimopon (huom. ei luodin!!) omistaja jolla soi kypärässä stereona Eppu Normaali, Maija Vilkkumaa, Yölintu, Black Eyed Peas, Doors ja 69 eyes ja joka katselee reitit navikaattorista ja haaveilee ostavansa seuraavaksi joko Bemarin matkasohvan, Hondan Pan Europen tai Kawasakin ZZR:n jos tuo akka ei jaksa kyydissä istua. Matkalla on aina mukana muutama Jenkki, Tupla ja Red Bull. Asusteena on väljä Goretex, potta avattavaa mallia mukavyyssyistä ja potassa vakiona vielä aurinkovisiiri. Puhuminen matkustajan kanssa hoidetaan tietenkin AutoComilla ja naapuripyörään PMR:llä. Aikuinen mies joka ei jaksa enää pi**urallia kiertää jossain hikisessä kyläpahasessa vaan matka-ajo on pop - myäs SS1000 on ajettuna ja seuraavaa pitkää matkaa suunnitellaan jo. Ajoseurana on joko akka tai joku suuresta kersalaumasta tai sitten ajetaan yksin juuri silloin kun huvittaa ja juuri sinne minne huvittaa (justiinsa tulin 165 km iltalenkilta kun sain tuon nuorimman ensin nukkumaan...). Ja jos evoluutio on tehnyt ihmiselle sen että aivot ovat kehittyneet sille tasolle että tarvittaessa ihminen osaa suojella itseään pieneltä ajoviimaltakin, niin jo on kumma jos pään käytöstäkin sakotetaan
033102bebe_1_prv.gif

Meinaattako että minulla on homosohva, EI PE****E...moo homoa koskaan nähänykkään, ****tana. Varokaa jotten hae akkaa, ei sille pärjää jos sen suututtaa...heh...

biggrin.gif
062802jumpie_prv.gif
biggrin.gif

Edit: kirijootusvirhe sivot -> aivot
Ajattelin ensin heittää provoa, mutta jäi tälle asteelle.
165 km:n iltalenkki,
bowdown.gif

Itse kokeilin eilen rajani. Ne tuli vastaan.
Olen vähän viisaampi.

No joo. mielipide on kuin persreikä. Se on jokaisella.

Helpottavaa kuulla ettei suuri yleisö pidä kattamattomia mopoja homosohvina
smile_org.gif
Tosin, sama se mulle loppupeleissä. Paska mikä paska, rakkaalla lapsella monta nimeä. Riippuu päivästä.

Mutta mun mielestä tämä homosohva-nimitys on senmoinen, ettei kenenkään siitä tarvitse/ kannata suutahtaa... Oli mopo sitten oikeasti homosohva tai ei
biggrin.gif

Nakupyörää ei kukaan kutsu homosohvaksi, vaikka ne ovatkin paljon mukavempia kuin kyykyt ajella.
biggrin.gif
totta!!! nakut kunniaan
033102beer_1_prv.gif

voi nimitys olla vaikka mikä, mutta kun ne nimet vaan muodostuu näin.
Homosohva- liikkuva nojatuoli, jossa voi 170 km/t:n nopeudessa karistaa pikkusikaria tuhkikseen ja kuunnella radiota.
Tupperi- pää edellä helvettiin.
Customi- jalat edella helvettiin. Itse meen mieluimmin jalat edellä, on edes pientä toivonpoikasta.
No ei nyt tosiaankaan  
tounge.gif
tounge.gif
biggrin.gif
Näin minäkin asian oivaltanut enkä kelleen saanut herneitä nenään
biggrin.gif

On homosohvaa, tupperia, apinakiikkua, nakua, kuramopoja ja sitten uusi nimitys mun mopon kaltaisille matkaenskoille tai mitä lie allroadmopoja ovatkin eli "hyi he***tti miten ruma"
biggrin.gif

Sanoi siis kuka miksikä vain esim. mun Igor-kultaani, voin vain ylpeänä sanoa omistavani tämän "hyi he***tti miten ruma" -tyyppisen mopottimen, jossa muuten on jonkun sortin bikinipleksi edessä, auttamatta yhtään tuulen suuntaamisessa. Lisäksi tankin muotoilu on sellainen että tarkoitus ehkä ohjata tuulta hieman pois kintuista eli mukavuutta sekin,tosin ei auta
biggrin.gif

Edellinen mopottimeni oli tehdastekojaan lievähkö apinakiikku, tosin muuteltu sitten jossain vaiheessa aikas erilaiseksi
buttrock.gif
Jokainen ajaa millä tykkää eikä niin herkkä pidä olla että vetää piukaksi toisten mielipiteiden takia!

Saanks mie mennä nukkuun?
kaboom.gif

Homosohviin en ota kantaa, mutta se vastakohtailmentymä...

Kyllähän kaikista säälittävimpiä on ne vanapii ponperit, jotka pyörivät tuningterojen kanssa samaa rinkiä pitkin kartsaa illat pitkät. Eivät juuri muualle sieltä uskallaudu, paitsi tietysti välillä motarille. Ekasta rampista alas - tuppi nurin kahdeksi sekunniksi - ja seuraavasta rampista ylös. Mutka jos tulee, niin löytyy mitä ihmeellisimpiä asentoja yrittää_saada mopo kääntymään. Valoissa on tietty kiva mennä korollan viereen ja näyttää mistä kana kusee. Samoin piikkikuskien kohdalla.

Mitä niille pitäisi tehdä?

P.S. 165 km? Tuohan on normaali kauppamatka...
nixweiss.gif

"Homosohva" on erittäin loukkaava nimitys vaihtoehtoisen seksuaalisen suuntauksen omaavia henkilöitä kohtaan. Ei ihme jos joku heistä vetää herneet nenäänsä elikkä siemenet sisäänsä.
033102ass_1_prv.gif
inlove.gif

Ehdotankin, että nimitys korvataan poliittisesti korrektimmalla nimityksellä "sikavankkurit".

Siat eivät loukkaannu ja jos loukkaantuvatkin niin syödään ne suihimme.

Back