Honda CBR 1100 XX naku

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NakuXX
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
tässähän menee ihan sanattomaks on nii pramia
buttrock.gif
buttrock.gif

Kieltämättä melko räyhäkän näköinen bläkkäri.
buttrock.gif

Onkos tossa muuten vielä yhdistelmäjarrut toiminnassa ja jos on niin miten ne toimii pommitushommissa?

Duali jarrut on poistolistalla...
Täytyy yrittää järkkää jostain 9 cebarin keula...
Takasatula saa olla vakio, siinä dualista on jopa hyötyä...
Ainakin jos valjastaa sen ylimääräisen mäntäparin peukalojarrulle
033102bebe_1_prv.gif

Duali jarrut on poistolistalla...
Täytyy yrittää järkkää jostain 9 cebarin keula...
Takasatula saa olla vakio, siinä dualista on jopa hyötyä...
Ainakin jos valjastaa sen ylimääräisen mäntäparin peukalojarrulle
033102bebe_1_prv.gif
Kerro hei miten dualit poistetaan käytöstä kunhan vaan sen ensin keksit, muuten; on hiukka tiukka wärkki sulla!

Helposti...

Otetaan etuhaarukka pois ja laitetaan takaisin etuhaarukka mallia cbr900 jarruineen ja vanteineen, sekä teetetään neljä metallipunosletkua:
1 kpl etujarrukahvalta etujarrusatulaan ja
1 kpl etujarrusatulalta etujarrusatulalle  
sitten
1 kpl takajarrusylinteriltä takajarrusatulalle
1 kpl peukalojarrukahvalta takajarrusatulan keskimmäiselle mäntäpärille

ensimmäiseksi on tietenkin kärsittu kaikki Dual-CBS systeemit roskikseen myöhempää käyttöä varten.  
biggrin.gif

[edit] saahan ne dualit pois muutenkin, mutta silloin ei poistu toi maasturi onkelma...
Eli ottaa tosiaan ne dual-cbs roippeet kaikki pois ja jättää vaan satulat ja sylinterit paikalleen. sitten vetää uudet letkut niinkuin ne normimopossakin on.
Etujarruun tarvii tehdä sen sylinterin (joka painaa nestettä taakse) tilalle vastaavan tyyppinen jäykkä yksilö jotta satula pysyy paikoillaan. Eli siis kaikki ne paineentasaajat, säätökellot ja muut kikkareet huitinvi##%%n...

Joo, hieno siitä tulee! Vielä lopuksi yhtenäinen väri pintaan ja siinä on suomen komein XX.
wink.gif

Parahin herra Jänö...

Luuletko että uskaltaisin ajaa kuvissa esiintyvän näköisellä pyörällä jos se ei olisi laillinen?

Pyörän kaikki palat ovat laillisia, myös omavalmiste takahäkki.
Kyse on vain siitä, että viitsiikö ottaa sevää asioista ja tässä tapauksessa olen sen vaivan nähnyt...
Tapelkoon muut Kaikkosen kanssa, mulle kerta riitti. Kiitos.

en nyt jaksanut selata koko ketjua läpi, mutta loistavaa kokonaisuutta pilaa tuo putkien liitoskohdan sauma...vähän on röpelön näköinen....korjaantuu kyllä kun maalia heittää päälle....

Parahin herra Jänö...

Luuletko että uskaltaisin ajaa kuvissa esiintyvän näköisellä pyörällä jos se ei olisi laillinen?

Pyörän kaikki palat ovat laillisia, myös omavalmiste takahäkki.
Kyse on vain siitä, että viitsiikö ottaa sevää asioista ja tässä tapauksessa olen sen vaivan nähnyt...
Tapelkoon muut Kaikkosen kanssa, mulle kerta riitti. Kiitos.
Toivottavasti et vetäny hernettä nenuu.
smile_org.gif

Sen takii just kirjottelinki ku tiesin sen kaikkos jutun.
cool.gif

Oot joo saanu sitä pikkasen muuttumaa vaikka talvi on vielä nuori.
Peräki alkaa näyttää jo joltain.

Mistä idea lähteä rakentamaan Birdiä!? Ei vaan ole kaikkein tavallisimpia rakennuskohteita!!! Niin ja paljonko on pärrän paino pudonnut?

Mistä idea lähteä rakentamaan Birdiä!? Ei vaan ole kaikkein tavallisimpia rakennuskohteita!!! Niin ja paljonko on pärrän paino pudonnut?
Arvostan kyllä suuresti et joku viittii näistä muka matkasohvista tehdä hienoja nakuja. Ite olen miettiny pienessä päässäni monesti miltä juuri esim. XX tai FJR näyttäis nakuna, nyt se tiedetään XX.n kohdalla, kunnioitusta herättävä luomus. Koneessa on tehoja jo valmiiksi ihan riittämiin ja jyhkeyttäkin löytyy... Nyt joku seuraavaksi FJR1300.sen kimppuun!!!
tounge.gif
Kyllä se on persoonallisuus mikä saa meikäläiseltä pisteet...

Back