• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda CBR 600F ´91

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja separdi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
kromi teippiä sain ostettu paikasta nimeltä AHAA MAINOS Oy joka sijaitsee Seinäjoella. kohtuu halpaa teippi oli kun kaksi metriä sain hintaan 20€ kun paikallinen liike pyysi edellisistä teipeistä paljon enemmän olikohan jopa 50€(?) ja itsehän nuo leikkelin jälleen ku maksavat liikkeissä hiukan liikaa ja kun maalauskin vei ihan sievän tukun euroja...
biggrin.gif

kunhan ois aikaa ja pääsis kunnolla ajelemaan tai vaikka edes lähikaupunkeihin kruisailemaan (ouluun?)

osaako kukaan muuten sanoa etä miten 170 leveä takarengas pelittäis mulla kun nykyinenhän olisi 160...
Kyllä mun samanlaisessa separissa toimi ihan ok! Mutta ei ollu todellakaan sama kuin mitä olis ollu normikumi. Eikä sitä huomannu ees kunnolla ulkonäössä. Eli aika turha investointi oli.
confused_orig.gif

Hieno on, kerrankin näkee tota ikää olevaa ceparia yksivärisenä.
Tricolorit ynnä muut=HYI

selvä eli olisi sama pitää tuo koko 160 jos kerran mitään ulkonäöllistä hubaa ei ole luvassa. Kiitos vastauksista.
vilkutkin ovat jo tulossa kotia kohti kun ALLRIGHTilta tänää soittivat...
mutta se rekkarin pidike onko kellää mitään ideoita?

no nyt sitten on rekkarinpidike vaidettu ja vakio vilkut laitettu pois ja laitettu uudet pienemmät tilalle. kuvia laitan kunhan ilmat olisi hieman paremmat...
sad_orig.gif

kuvia kuvia
062802jumpie_prv.gif
haluan nähdä sen rekkaritellinkin,itse kans ajttelin repiä mopostani sen alkuperäisen veks
smile_org.gif
on sebari muutenkin edustavan näköinen,itselläni oli aikanaan vm-91 ja tietty sillä pinkki-violetti-vihreä-sini-puna-musta
tounge.gif
värityksellä.mut oli meinaan ainaskin silloin hiano..

no nyt on sitten yksi kuva siitä rekkarinpidikkeestä. aika pikaisesti otettu niin kuva kulmakin on mitä on mutta jospa siitä vähän näkee millainen se n. isäntä sen oli tehny sillä aikaa kun olin töissä joten sen valmistuksesta on mun huono mitään sanoa mutta aika simpelin näköinen tuo on. muuttaa kyllä ulkonäköä huomattavasti kun perä näyttää paljon korkeammalta.
cool.gif

ja se kuva
rekkari.jpg

Back