Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päädyin tuohon F malliseen ratkaisuun aika lailla samoista syistä.hanki perus f versio ja ajele sillä. f sportit on kohtuu harvinaisia / vanhoja jo. Riippuu tietysti käytöstä. rr.llä yksin ja radalla tai f.llä jokapaikassa kaksin tai yksin. En siis sano että rr olisi huonompi missään nimessä mutta toinen noista kahdesta sopii useampaan ajoon.
Itse olen ajanut RR:llä Euroopan turneen pariin kertaan. 5500km/10 päivää 😉Jos ajat radalla paljon, ja rata-ajo tärkeää, niin RR. Muuten ilman muuta F-malli, sillä ainakin itse olen ajanut Euroopan turneen 4500km. F-mallilla myös rata-ajo luonnistuu, kyllä siinä monta vuotta kuskin taidot on se rajoittava tekijä.
F-malli todella hyvä ns. yleismoto, käy kaikenlaiseen ajoon.
On sitä RR:llä suollakin ajettu, ties missä. Ajosta tulee vaan haastavaa ja mielenkiintosempaa vaikkei välttämäti sovellu. En oo ikinä ajanu Äffää, en tiedä aiheesta yhtään mitään. Kommenttini on turha.hanki perus f versio ja ajele sillä. f sportit on kohtuu harvinaisia / vanhoja jo. Riippuu tietysti käytöstä. rr.llä yksin ja radalla tai f.llä jokapaikassa kaksin tai yksin. En siis sano että rr olisi huonompi missään nimessä mutta toinen noista kahdesta sopii useampaan ajoon.
Joo tiedän, mut noista kahdesta vaihtoehdosta valitsisin kyllä itse Euroopan reissulle ennemmin F:än. Makuasioitahan nämä pitkälle on. Tiedän ihmisiä jotka on käyneet Ducatia ulkoiluttamassa moton "kotinurkilla" Italiassa asti, ja hyvin on ajo sinne ja takas kuulemma luonnistunut. Taasen jotkut toiset eivät Suomen ulkopuolelle halua poistua muutakuin "oikealla" matkapyörällä, XX tai joku Yamaha FJR...Itse olen ajanut RR:llä Euroopan turneen pariin kertaan. 5500km/10 päivää 😉Jos ajat radalla paljon, ja rata-ajo tärkeää, niin RR. Muuten ilman muuta F-malli, sillä ainakin itse olen ajanut Euroopan turneen 4500km. F-mallilla myös rata-ajo luonnistuu, kyllä siinä monta vuotta kuskin taidot on se rajoittava tekijä.
F-malli todella hyvä ns. yleismoto, käy kaikenlaiseen ajoon.