hsk
New member
Talveksi piti löytää vähän tekemistä, mutta loppujen lopuksi lähes kaikki työt tehtiin kun olisi pitänyt jo olla ajamassa.
Operaatioon kuului takaiskarin vaihto F4-mallin (vm. 2004) takaiskariin, jolloin sain perää nostettua pienellä vaivalla vähän ylöspäin ja samalla vähän pirteämpi iskari alkuperäisen tilalle. Idean sain CBRworldista ja takaiskari löytyi romutetusta F4i-mallista purkaamolta.
Myös takamatkustajan jalkatapit vaihdettiin alkuperäisten tilalle kyseisestä F4i-mallista, jolloin sliparin saa hieman ylemmäksi maata viistämästä. Lisäksi jalkatapit ovat kyllä alkuperäisiä komeammat.
Hieman jännitin ajettavuuden muutosta, kun perä nousi kuitenkin aika reilusti, mutta ei se ainakaan huonommaksi mennyt edellisestä ja ulkonäkökin parani roimasti.
Tarrat tulivat erittäin nopeasti Hartilta loistavan palvelun kera.
Maalauksesta sen verran että tein itse pohjatyöt, ja väriksi on valittu Mazda 6:n Blue Pacific Mica.
Tästä lähdettiin:
Ja tähän päädyttiin:
Operaatioon kuului takaiskarin vaihto F4-mallin (vm. 2004) takaiskariin, jolloin sain perää nostettua pienellä vaivalla vähän ylöspäin ja samalla vähän pirteämpi iskari alkuperäisen tilalle. Idean sain CBRworldista ja takaiskari löytyi romutetusta F4i-mallista purkaamolta.
Myös takamatkustajan jalkatapit vaihdettiin alkuperäisten tilalle kyseisestä F4i-mallista, jolloin sliparin saa hieman ylemmäksi maata viistämästä. Lisäksi jalkatapit ovat kyllä alkuperäisiä komeammat.
Hieman jännitin ajettavuuden muutosta, kun perä nousi kuitenkin aika reilusti, mutta ei se ainakaan huonommaksi mennyt edellisestä ja ulkonäkökin parani roimasti.
Tarrat tulivat erittäin nopeasti Hartilta loistavan palvelun kera.
Maalauksesta sen verran että tein itse pohjatyöt, ja väriksi on valittu Mazda 6:n Blue Pacific Mica.
Tästä lähdettiin:
Ja tähän päädyttiin: