Jeeh,
Tässäpä oma nykyinen ajopeli. Mopo on siis SC28-mallinen Honda CBR900RR vuodelta 1995. Suomeen ko. yksilö tuli viime kesänä hollannista tasan 50tkm ajettuna ja kaikinpuolin muuttelemattomana. Syksyllä ehin n.1500km ajella ja todeta laitteen varsin kelvolliseksi käyttöpeliksi. Talven aikana kapistukselle tuli tehtyä "kevyttä" tuunausta, työn tiimellyksessä tosin ei tullut ihan loppuun asti pohdittua että mitenhän tähän köytetään laukut kiinni että pääsee reissuun... Eikä tuo valkea kone/putkikaan välttämättä kaikista paras vaihtoehto ollut tavan käyttöpeliin...
Muutokset:
- Alkup. muovit ja häkit poistettu
- Takahäkki ammattilaisen tekemä, jauhemaalattu valkeaksi
- Lasikuitu takakate, Kawa Z750/Z1000/ZX6R race-versio
- Kawa Z750/Z1000/ZX6R takavalo, E-hyväksytty
- Etumaski BadBikes Extreme4
- Etuvalo Sirius, E-hyväksytty
- Billet raiserit ja kavennettu teräksinen Ramirez crossitanko
- Lasikuitu bugspoiler, yleismalli
- Edessä Kellerman tangonpäävilkut, E-hyväksytyt
- Takana Alien minivilkut, E-hyväksytyt
- Sigma BC800-mittari +Sigman mittarivalo
- Keitin oranssit kahvakumit
- FAR:n minipeilit
- CRF150 kytkinvaijeri
- Lucas-teräspunosjarruletkut edessä
- Johdot siirretty rungon sisäpuolelle
- Lämpömittari (Biltema), manuaali flekti
- Kaikki varoitusvalot (vilkut, pitkät, neutral, oil ja stand)
- Vesiletkut päällystetty valkeaksi
- Väri kirkas oranssi jossa kultahelmiäistä (Yamaha Vivid Orange Met2)
- Runko ja svingi maalattu samalla oransilla kauttaaltaan
- Vanteet ja repulinen pikkusälää jauhemaalattu valkeaksi
- Kone maalattu valkeaksi, sivu- ja venakopat Yamahan oranssilla
- Penkki päällystetty valkealla kernillä
- Laser -slip-on, koko putki maalattu VHT FlameProofilla
- Syyläri maalattu (musta/valkea), syylärinsuoja jauhemaalattu
- Heijastin takana! =P
Tästä lähdettiin:
Ja tässä nykykunto, noin suurin piirtein:
Tässäpä oma nykyinen ajopeli. Mopo on siis SC28-mallinen Honda CBR900RR vuodelta 1995. Suomeen ko. yksilö tuli viime kesänä hollannista tasan 50tkm ajettuna ja kaikinpuolin muuttelemattomana. Syksyllä ehin n.1500km ajella ja todeta laitteen varsin kelvolliseksi käyttöpeliksi. Talven aikana kapistukselle tuli tehtyä "kevyttä" tuunausta, työn tiimellyksessä tosin ei tullut ihan loppuun asti pohdittua että mitenhän tähän köytetään laukut kiinni että pääsee reissuun... Eikä tuo valkea kone/putkikaan välttämättä kaikista paras vaihtoehto ollut tavan käyttöpeliin...
Muutokset:
- Alkup. muovit ja häkit poistettu
- Takahäkki ammattilaisen tekemä, jauhemaalattu valkeaksi
- Lasikuitu takakate, Kawa Z750/Z1000/ZX6R race-versio
- Kawa Z750/Z1000/ZX6R takavalo, E-hyväksytty
- Etumaski BadBikes Extreme4
- Etuvalo Sirius, E-hyväksytty
- Billet raiserit ja kavennettu teräksinen Ramirez crossitanko
- Lasikuitu bugspoiler, yleismalli
- Edessä Kellerman tangonpäävilkut, E-hyväksytyt
- Takana Alien minivilkut, E-hyväksytyt
- Sigma BC800-mittari +Sigman mittarivalo
- Keitin oranssit kahvakumit
- FAR:n minipeilit
- CRF150 kytkinvaijeri
- Lucas-teräspunosjarruletkut edessä
- Johdot siirretty rungon sisäpuolelle
- Lämpömittari (Biltema), manuaali flekti
- Kaikki varoitusvalot (vilkut, pitkät, neutral, oil ja stand)
- Vesiletkut päällystetty valkeaksi
- Väri kirkas oranssi jossa kultahelmiäistä (Yamaha Vivid Orange Met2)
- Runko ja svingi maalattu samalla oransilla kauttaaltaan
- Vanteet ja repulinen pikkusälää jauhemaalattu valkeaksi
- Kone maalattu valkeaksi, sivu- ja venakopat Yamahan oranssilla
- Penkki päällystetty valkealla kernillä
- Laser -slip-on, koko putki maalattu VHT FlameProofilla
- Syyläri maalattu (musta/valkea), syylärinsuoja jauhemaalattu
- Heijastin takana! =P
Tästä lähdettiin:
Ja tässä nykykunto, noin suurin piirtein: