• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda FireBlade

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopokuume
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
.. Mitenkähän toimii 190/55 takamunkki -06 bladessa?

.. ainakin Diablo Supercorsa mahtuu pyörimään ja TOIMII!

... Meneekö vaan niin levottomaksi, ettei kadulla jaksa enää ajaa?
Tuskin menee.
smile_org.gif
Ei se nyt niin paljoa vaikuttanut.

.. Ja sitten lisänä, jos edessä on vielä normi Diablo, kannaattaako taakse lyödä Diablo Corsa III:sta?

.. Itse en laittais ainakaan radalle näin eri paria voi aiheuttaa yllättävästi pidon menetyksiä edessä tai takana... (nähtiin juuri eilen Motoparkissa kun joku lippas, osasyynä ehkä seka rengastuksessa?).

Mulla oli Corsa II etusen kanssa III-versio takana, jolloin eroa ei juuri huomannut.

Jos haluat ajaa etusen lopuun niin ehkä se menis kadulla?

Tyhmien kysymysten jatkoa, sopiiko XX:sän eturatas bladen rattaaksi?, olisi yksi ylimääränen en ole viel kerinnet kokeileen, joten kannattaako edes kokeilla vai etsinkö kaupasta rattaan tilalle???
Itse itselleni kertoen, sopii XX:sän eturatas Bladeen, lisäprikalla. Eli nyt on piikin isompi eturatas ja komentajan kaveriksi laitettu techlusion, NX kaasujen kera.

Voisko joku, jolla on teräspunosjarruletkut 90-luvun bladessa, mitata minkä pituiset menee eteen ja minkälaiset banjot niissä on?

Missäs 900RR:ssä vm.01 sijaitsee vilkkurele. Onkse 2- vai 3 -napainen?

E: Ottaa pleksin pois niin siinä se komeilee mittariston edessä. Pistin 23W minivilkut eikä relettä tarvinnut vaihtaa. Pelittää hyvin alkuperäisellä releellä.

Ei kenelläkään 929 bleidin omistajalla sattuisi olemaan alkuperäistä takavaimenninta hyllyssä iskunvaimentimen päivityksen yhteydessä jääneenä?

Voisin harkita kyseisen komponentin lunastamista itselleni, mikäli kustannuspuolesta päästäisiin sopuun.

Tuli mieleen vaihtaa vifferiin 929:n vaimennin. Vaimentimen jousivakio kun on sama kuin VFR:ssä, eli 15 kilon tienoilla. Tällaisia modauksia on tehty ennenkin. Vaimennin on jonkin verran lyhyempi (selvästi itse asiassa), mutta siihen on helppo valmistaa adapteri. Sitäpaitsi persjalkaiselle kelpaisi kymmenen milliä lyhyempi vaimennin muutekin. Saman verran etupumppuja alaspäin, niin ei ajo-ominaisuudetkaan muuttuisi liikaa mutta yltäisi päkiät paremmin maahan.

Tuli vain mieleen...

CBR 900RR vm.01, ajettu 27000km. Seuraavat osat asennettiin ja pyörä penkitettiin.

BMC Ilmansuodatin+Devilin slipari+Rapid Bike. Onko normaalia, että noilla kamoilla pyörästä saatiin irti 10 heppaa enemmän. (136hv takanakilta)

Olen muistaakseni lukenut joskus pariinkin otteeseen, että samalla setillä on saatu irti n. 150hv takanakilta..

CBR 900RR vm.01, ajettu 27000km. Seuraavat osat asennettiin ja pyörä penkitettiin.

BMC Ilmansuodatin+Devilin slipari+Rapid Bike. Onko normaalia, että noilla kamoilla pyörästä saatiin irti 10 heppaa enemmän. (136hv takanakilta)

Olen muistaakseni lukenut joskus pariinkin otteeseen, että samalla setillä on saatu irti n. 150hv takanakilta..
Ei tiedä vielä tehoista mitään, parin viikonpäästä voin kertoa vertailuarvoja, itsellä yoshin halfsystem ja komentaja, sekä konna suodin, plussana tietty kaasut.

niin mopo on 68000 ajettu

Ihan normilukemat. Tuon ikäiset Bladet ei ole mitään teho-ihmeitä.

Ensimmäinen kiloluokassa, josta saatiin pikkumuutoksilla tuollaisia lukuja renkaalle, oli tonni-Gixxeri. Siinä on sitten tilavuuttakin enemmän. Tuossa ei ole kuin se 929cc.

Moro!

Olisi nyt sellanen probleema että vilkut lakkasi toimimasta ja luulen että rele on hajonnut. Mistä löydän kyseisen releen? Jonkun räjäytyskuvan johtohässäkästä löysin, mutta se ei kertonut missä päin pyörää se sijaitsee. Olisi kiva saada vilkut tomimaan, kun tuo käsillä viittoaminen ei oikein sovi...

Back