Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sevenfiftyn tankki on 20 litraa + 3,5 litraa varalla eli yhteensä 23,5 litraa... Oma ennätykseni on 465 km ja 22,8 litran tankkaus, enää ei ottanut kierroksia kuin pyörää heiluttelemallaMoi,
mulla on Sevenfifty -01 ja kesän ekalla tankilla pääsin 340km, tankki muistaakseni 19 litraa (meni reilu 18 litraa), joten kulutus 5,58l/100km
Sevenfiftyn tankki on 20 litraa + 3,5 litraa varalla eli yhteensä 23,5 litraa... Oma ennätykseni on 465 km ja 22,8 litran tankkaus, enää ei ottanut kierroksia kuin pyörää heiluttelemallaMoi,
mulla on Sevenfifty -01 ja kesän ekalla tankilla pääsin 340km, tankki muistaakseni 19 litraa (meni reilu 18 litraa), joten kulutus 5,58l/100km![]()
Omassa pyörässäni viimeinen tankillinen ajettuna tuo 340 km, josta 250 km pelkästään radalla; ei siis vielä edes varatankilla. Kyllä tuo 7 litran kulutus on merkki jostain pahasta viasta, itse olen kuluttanut runsaan kuuden vuoden aikana bensaa karkeasti laskien lähes 3500 litraa eikä kulutus ole kertaakaan ollut lähellä noita lukemia!
Normaalisti tankillisella ajan aika tarkkaan 400 km ja silloin tankkiin menee parikymmentä litraa. Pyörässä on pikkuinen Giwin pleksi, mutta kyllähän kuski itsessään aiheuttaa nakupyörässä suurimman ilmanvastuksen.