• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda Shadow 750 C2

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja A.C.E.
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

A.C.E.

New member
Tämmöttinen mopotin. Pientä lisävarustelua on tapahtunut ajan myötä, eli Laser:in putket, jalkatappien siirtosarja, ylimääräisiä kromilätkiä ja sen sellaista sälää.
062802moto_prv.gif

Onhan niissä hieman eroa vakioputkiin verrattuna, tyylikkäät kumminkin.
thumbs-up.gif

Paljonko jouduit pulittamaan jalkatappien siirtosarjasta? Ne meinaan kiinostaa, mutta ovat mielestäni, niin törkeän hintaiset, että on jäänyt hommaamatta!

sanoi:
Paljonko jouduit pulittamaan jalkatappien siirtosarjasta? Ne meinaan kiinostaa, mutta ovat mielestäni, niin törkeän hintaiset, että on jäänyt hommaamatta!

Niinpä, kyllähän niistä hunajaa joutui pulittamaan, taisi olla karvan yli 300 €
crazy.gif
crazy.gif
, mutta olin vähän patti tilanteessa. Omilla tapeilla mun jalat väsyi, joten harkitsin jo pyörän vaihtoa, mutta tää tuli kyllä halvemmaksi ja oli pirun hyvä ostos. Nyt uskaltaa suoristaa jalat tappien yli ja ajettavuuskin muuttui kivasti.
062802moto_prv.gif

Järkyttävän hintaisia noi siirtosarjat on, katselin aluksi highway hawkin kuvastoa jossa hintaa on noin 600 €, noi mun tapit on Stormin katalogista tilattu.

Onneksi täällä kehtaa joku esitellä customiakin.
smile_org.gif

...eikä siis mitään kinaa, ei.
wink.gif

sanoi:
LTD Lähetetty Syys. 05 2003,22:58
--------------------------------------------------------------------------------
Onkos tässäkin vt:ssä hondan omat laukut?

Kyllä niistä Shadow lätkä löytyy, että eiköhän ne alkuperäiset ole vuodelta -99
buttrock.gif

Back