jpp
New member
Pari läheltä liippaavaa keskustelua näytti jo olevan, mutta ajattelin selvyyden vuoksi tehdä vielä 750:lle oman
Tässä kevään edetessä on se rahan menoa tietävä kuumotus taas alkanut ja työteho laskenut
. Katselin alunperin vain 600:sia pyöriä, mutta tuo 750 VFR hyppäsi tuoreen Biken sivuilta silmille ja nyt kiinnostaisi tietää siitä lisää. Eli hakusessa on käyttökokemuksia, muualta kuultuja risuja, ruusuja ja mahdollisia linkkejä sivustoihin joilla olisi testejä kyseisestä pyörästä. Olen alustavasti katsellut noita VFR:iä vuosilta 90-93, joten varsinkin niihin kohdistuvat kommentit ovat arvokkaita. Toki kommentit uudemmista/vanhemmista kiinnostavat myös.. Itse olen kuullut VFR:stä pelkkää hyvää, joten erään tutun päinvastainen lausunto ihmetytti suuresti. Hänen mukaansa (tai ilmeisesti hänen tunteman mekaanikon mukaan) VFR:t ovat pelkkiä "murheen kryynejä". Voi hyvinkin olla että tuo kommentti koski vuotta -90 varhaisempia yksilöitä, mutta mielelläni kuulisin jos tuoreempien kanssa on ollut ongelmia jne..
Niin joo, pitäisiköhän tehdä samantapainen juttu ZZR 600:sta Kawasaki osioon, se kun on toinen pyörä jota on tullut silmäiltyä tiuhaan. Tietenkin jos sen eroista VFR:ään löytyy nasevia kommentteja niin sopivathan ne tänne samaan syssyyn..
Lisää aurinkoa tänne pohjoiseen että pääsen koeajoille
Tässä kevään edetessä on se rahan menoa tietävä kuumotus taas alkanut ja työteho laskenut
Niin joo, pitäisiköhän tehdä samantapainen juttu ZZR 600:sta Kawasaki osioon, se kun on toinen pyörä jota on tullut silmäiltyä tiuhaan. Tietenkin jos sen eroista VFR:ään löytyy nasevia kommentteja niin sopivathan ne tänne samaan syssyyn..
Lisää aurinkoa tänne pohjoiseen että pääsen koeajoille