Honda VFR 800 FI

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja arppi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Anturin piuhahan on "maa", ja kyllä, on runkoon yhteydessä.

Flektille tulee toiseen napaan virta virtalukon kautta, toiselta navalta piuha anturille, joka maadoittuu vasta kun lämpötila on riittävän korkea. Eli ei kait tuo koko aikaa voi missa olla?

flekti.jpg
 
Juu. Kirjoitin väärin. Se anturihan maadoittaa tuulettimen moottorin.
Maansa se nähdäkseni saa siitä tuulettimen rungon kiinnikkeessä
olevasta liittimestä.

Eli juu, ko. liittimessä on maa kun anturi on tarpeeksi kuuma.
Olen korjattu. 😄
 
Onko se noin helvetin korkealla? Usko on loppunut aina 102 kohdalla.

Virittelin flektille kytkimen, joka on suoraan akun navasta rosvottu. Saahan sen sillä ainakin päälle kun tarttee.
Toki jätin alkuperäisen kytkennän siihen rinnalle. Pitänee koittaa jossain välissä tekeekö aparaatti mitään jos päästää lämmöt ylemmäs...

Moro, itsellä meinasi ja aikanaan usko loppua, ts. kiroilin jo että flekti ei toimi, mutta sitten googlettelin että missä lämpötilassa pitäisi mennä päälle ja totesin että en vaan ollut uskaltanut päästää lämpöjä niin ylös...

- Ilkka
 
Paineistetussa järjestelmässä kiehumispiste on ainakin 120 astetta jossei enemmänkin. Duksussa flekti herää 104 asteessa. Korkkeja ei kyllä pidä mennä aukomaan tuolloin.
 
Back
Ylös