</span><table border="0" align="center" width="95%" cellpadding="3" cellspacing="1"><tr><td>
Siteeraus (heo @ Huhti. 17 2003,23:51)</td></tr><tr><td id="QUOTE">Entinen moponi oli pikku(250)virago ja nyt ajoin tänään eka kertaa 750 c2:lla. Ero oli hirmuinen! Mietin siis, miten paljon voi isompi custom vielä erota tämän kokoisesta pyörästä. Ja mikä on siis suurin ero?
Jokainen tietenkin hakee unelmaansa, mutta jotenkin tuntuu että oiskohan tämä jo se? Ainakin lähellä sitä!!![/QUOTE]<span id='postcolor'>
Unelmissahan ei ole ikinä rajoja (valitettavasti). Mutta yhdyn tuohon sun mielipiteeseen tosta pyörän koosta. Joku hyypiö yritti myydä mulle 1100 Drag Staria mp-liikkeessä ja puheet oli kyllä kovat siitä, "tää on ihan uutta vastaava, ei saa parempaa ja mitä sitä 750:llä tekee. Tää 1100 vasta riittää". Henkilökohtaisesti kun katsoin sitä pyörää niin se oli suoraan sanottuna pa**a (anteeksi drag star kuskeille). Ensinnäkin niin ruma että ei varmaan pärjää Shadowille (varsinkin moottori) , toiseksi aivan saman kokoinen kuin C2 (silmämääräisesti katsottuna), kolmanneksi se ohjaustanko...
noh, käykääpä katsomassa. Mun mielipiteet tuosta Shadowin ohjaimesta on pelkää positiivista. Saattaahan sitä purjeilmiötä tulla mutta eipä juuri haittaa. Ajoasento on rento ja ainakin kainalot kuivaa
kuten eräs ohikulkija huikkas minulle. Ja oli muuten se 1100 vielä ulkonäöllisesti niin surkeassa kunnossa että en tosiaankaan menis maksamaan sitä pyydettyä 12 800 euroa saatuani 6k halvemmalla tuon omani. Joten eiköhän tämä pyörä pysy minulla kauan...ehkä sitten joskus F6
*Yamaha kuskit, älkää pahastuko edellisestä*
: