Honda VTR 1000F

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kalpa
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kalpa

New member
Näin hänet ekan kerran bike-lehdessä ja sanoin 'ton mä haluun'
pitkän vänkäämisen ja haaveilun jälkeen olen päässyt tykittelemään kultsin kanssa.

Saksasta tuotu -97 27000km ajettu, hienossa kunnossa. Pieniä ongelmia ollut, tiedä sitten mistä johtunut. huoltamattomuudesta vai surkeasta kuskista  
nixweiss.gif
 mutta ongelmista selvitty ihan hienosti.

Hyvä mopo ajaa ja paljon parjattu kulutuskin osoittautua hieman liioitelluksi. Paljon tehoa ja kaunis kuin mikä. Kelpaa mulle
buttrock.gif
 Mivv:in slip-onit tulossa ja sitten pitäis äänienkin muuttua, nyt kun on mielestäni turhan singer...

Kuvat linkkeinä kun ne tahtoo olla hiukan isoja.
EDIT:
Toteutin sitten unelmani ja hommasin uudet sliparit, MIGin high mountit
tounge.gif

VRT_1000_MIG
 
Onneheksi olokohon
062802jumpie_prv.gif

Kyllä on hieno pyörä, taitaa mullaki vfr pian vaihtua VTR:ään
buttrock.gif
 
Yksi punainen honda lisää, niin sitä pitää  
062802jumpie_prv.gif
. Niin ja on muuten hieno  
thumbs-up.gif
 
Erittäin hyvä valinta. Eikä tule ihan joka kadunkulmassa vastaan samanlaista
smile_org.gif

Kulutuksesta sen verran, että mulla sekalaisessa ajossa 250km/14l viimeksi tankkasin ysikasia. Tiedä onko se vaan luuloa, mutta 98:lla käy kone putkien yms. kilkkeiden vaihtamisen jälkeen paremmin.
 
Suoritin mopolle pakarien upgraden. Nyt kelpaa nuoren miehen. Asensin Mivv:in pyöreät hiilarit eilen Hienosti meni paikoilleen ja nyt vaan totutellaan V-twinin melkoiseen pöhinään
cool.gif


kuvaa
 
Laitappas kokemuksia noista sun uusista putkistas! Mulla polttelis kanssa putkien vaihto. Nuo vakioputket ahistaa vähän liikaa. Miten kävi tehojen ja kulutuksen? Tilasitko putket jostain vai ostitko ihan suomesta? Saksasta näyttäis saavan suht edullisesti.
 
Aika asialliset tuntuis noi MIVV-merkkiset pyöreät hiilikuitupöntöt olevan. Tehoista ja kulutuksesta en nyt mitää tarkkaa osaa sanoa mutta keskelle tuntuis tulleen vielä(kin) lisää potkua, varmaan kun noi pöntöt ei oo niin tukkoiset kuin oli entiset.

Asennus oli helppoa ja hintakaan ei nyt niin suolainen ollut, ottaen huomioon että VTR vaatii mukaan ne pienet putkenpätkät ja kaksi pönttöä. Eli maksoin omista 635 euroa Porin Motoxista.

Kulutus pysyi mielestäni ihan ennallaan. Katsotaan kun tulee hiukan enemmän ajeltua, sitten se selviää kun vetää jonkun pidemmän pätkän.
 
Kyllä se vaatis vielä suuttimet ja ilmanputsarin + penkissä säädöt. Ei noista putkista ole muuten muuta iloa kuin ne äänet.
 
nyt on sekin ihme nähty että sain mopedin huoltoon. ketjut, rattaat, dynojet sekä K&N. Halpaa ja hyvää kuten kaikki tietää mutta pakko se on rahat (niin omat kuin muidenkin) johonkin laittaa.

Nyt vielä kun ehtis hiukan ajelemaan niin tietää vaikuttaako muuhun kuin tehoihin. Jostain luin, että pitäs auttaa hiukan tohon huimaan kulutukseen mutta aika näyttää.

Talven projektina katsotaan josko muokkais ulkonäköä hornetin suuntaan. Katteet pois ja pyöreä etuvalo yms. Hondalta meinaan tulee yltiötyylikäs VTR SP-2 naku.
buttrock.gif
 
Perskules, meikäläisen silmää hivelee kyllä niin maan... Toi alkaa jo olla nätti! Hitto sentään, jokos joutuu taas takinkääntöön ja heivaamaan Trumpan.
 
Eihän tohon saa wingräkkiä mihinkään. Miksi tyhmä laitoit yläputket, korkeintaan voi takalaukun laittaa, eihän sinne mahdu edes työmatkalla tarvittavia kamoja millään.
 
Mitä kulutus on sitten käytännössä ollut ennen ja jälkeen modauksia?

Ja NOIN hintaluokkaa mitä pyöräsi tuli kaikkineen maksamaan verotettuna?
 
Ei mene!
biggrin.gif


Täytyy sitä nyt ainakin yksi hyväkin pyörä tallissa olla

biggrin.gif


Jos joskus olisi varoja siirtyä kahden pyörän kantaan...
Saa nyt sitten katsoa mitä tulevaisuus tuo.

Niin, kai pyörässä putket pitää olla
033102bebe_1_prv.gif
 
No hoo, enpä huomannut että tässä threadissa on jotain elämää ennenkuin piti tulla hiukan päivittämään juttuja.

Eli kuvat ei varmaan toimi kun dellasin kaikki materiaalit kotihakemistosta. Noh, pitää laittaa tuoretta kuvaa kehiin tän viikon aikana.

Jaa hinnoista joku kyselee, aika samoihin meni kuin suomimopo. Eli ostin ton Moto-Raumasta ja ne oli sen saksasta tuonut, tässä asiassa oli hyvänä puolena 6kk:n takuu.

Aivan loistava prätkä ja mukavasti kulkee ja pitkääkin matkaa on ollut helppo ajaa, ensi kesänä olisi tarkoitus suorittaa legendaarinen SS1000, ainoana jännistyselementtinä veturin melko pieni tankki
crazy.gif
 
Back
Ylös