• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Honda vtx 1800

Ja while I am on it -- voisko joku ystävällinen kertoo, miten hitossa ton "kuvailevan tekstin" vasemassa reunassa nimen ja avattaren välissä saa vaihdettua. Mä en oo mikään
veryangry.gif
Suzuki PV

Ok, eikun viestejä generoimaan
smile_org.gif

Tästähän taas tuli yksi... sorry spam, taidan siirtyä harjoitteluosioon. sopivia perlscriptejä otetaan vastaan

uohon edelliseen asiaani liitän nyt sellaisen jutun jonka huomasin syksyllä, mutta se jäi sitten jutusta pois.
Jarruneste on tummentunut etenkin vasemmalla puolella varsin paljon. Asian huomasin näistä ikkunoista. Ilmoitin asiasta kauppiaalle, ja hän sanoi, että se johtuu jostakin värjäytymisestä, eikä asiasta tarvitse huolestua. Onko muilla samanlaista havaittuna ja mitä mieltä olette tästä vastauksesta ?  
nixweiss.gif
jarruneste tummentunut vasemmalta puolelta? siis vasemman etujarrulevyn letkussako? outoa. "johtuu jostakin värjäytymisestä"?? mistähän se värjäytyminen johtuu ja mihin se ennenpitkää johtaa? korroosiota jarruissa? en uskoisi myyjien selityksiin ainakaan jarruasioissa. eiku nesteet vaihtoon ennen seuraavia ajoja ja sitten seurattava, jotta pysyykö neste normaalinvärisenä.

komioita pyöriä nääkin. kuulopuheiden mukaan eräs tyyppivika on takimmaisen sylinterin tulppienpolttelutaipumus. ei edes iridiumit taho kestää kunnolla.
Kiitos vastauksesta. Jotain tällaista mie pikkuisen myös arvelen. Täytyy kylmästi vaatia uudet litkut, koska takuu on kuitenkin vielä voimassa.
Ajoin kahdella dragstarilla kummallakin n.20000, eikä niissä nesteet värjäytyneet näillä kilometreillä.
Siitä tulppa hommasta ei ole kokemuksia, nyt ajettiin 19206 km, josta osa balkanin vuoristossa. Vielä ei ollut minkäänlaista ongelmaa.
sport05.gif

Katselin mös tuota jammun uutta peliä. Onhan se hyvännäköinen peli monelta kantilta. Minua kuitenkin tökkii tuo lamppu, samoin kun myöskin kawan 2000:ssa. Miksei customissa voi olla customityyppinen lamppu?. Myös tämä vtx:n lamppu tuo mieleeni lapsuudesta soliferin merkkisen polkupyörälampun.
tämä on tietenkin vain minun oma mielipiteeni.
nixweiss.gif

Jep, kotka, lamppuhomma on tyyliongelma. Mä kyllä tykkään sinänsä paljon VTX:n lampusta mutta lisävalojen ja vilkkujen kanssa on paha ei saa millään samaa tyyliä. Mulla on lisävalot joihin hommasin kunnon custom-lipat mutta en oo niitä vielä saanu kiinni mopoon. Valitettavasti ne ei ihan matchaa noihin vilkkuihin ja valoon. Muuten oon näiden uusien vilkkujen tyyliin kyllä aika tyytyväinen.
Pakko pistää kuva perään kun nyt opin miten sekin tehdään.

On ihan tyylikkäät, mutta kyllä lamppu näyttää tuosta kulmasta ihan kuin olisi liian iso kypärä päässä. Vitsi, Vitsi!!  
tounge.gif

Sie oletkin paljon modifioinut pyörää. Hieno juttu. Kaatumarauta on samanlainen kun itsellä. Omani tilasin USA:sta Honda direct shopista.
sport05.gif

Joo ja lisää on tulossa. Tällä hetkellä ainoat paikat pyörässä missä on väriä on punainen nopeusmittarin neula ja hätätkatkaisija -- tarvii ainakin katkaisija vaihtaa... Noi vilkut tosiaan sojottaa oudosti kun ei oo lisävalot paikallaan, mutta korjaantuu kun saan ne pakettiin. ei vaan mahtunu ton pleksin kanssa joten tarvi tilata valojen siirtosarja. takapään valoista tulossa ylpeydenaihe: harmaat lasit kun ei oo virtaa, vilkuissa oranssit polttimot jossa hopeointi päällä ja ympärillä ledirengas jarruvaloa/ajovalo. Takavalossa ledimatriisi integroidulla vilkulla - puolet vilkkuu keltaisena. Lisäksi kromipalaa kaikkialle mihin nyt vaan voi ja vielä vähän lisääkin. Hondan laukut ja raudat sekä Memphisin 2-up näppärästi irroitettava pleksi. Kuryakynin kahvat, throttleboss, mustat koristerenkaat ja peilit. Ja tietty V&H BigShotit joihin kyllä pistettävä vaimentimet ja PowerCommander III bikedoctorin säädöillä. Katotaan vielä jos hommais kaatumarautoihin jalkatapit. Eiköhän tolla nyt jo ens kesänä kelpaa ajella
sport05.gif
(enää 5kk vappuun...). Jaa miten niin keulii...

Jenkeistä jos tilailee niin MeanCycles on parhaan palvelun paikka -- sinne saa lisäksi 5% alennuksen kun antaa Aero750 forumilta löytyvän alennuskoodin, en nyt muista mikä - oli joku aeroNNNN. Vertailuita oo tehny CruiserCustomizing joka on myös hyvä webkauppa -- websaitilla paljon arvosteluita.

Joo ja lisää on tulossa. Tällä hetkellä ainoat paikat pyörässä missä on väriä on punainen nopeusmittarin neula ja hätätkatkaisija -- tarvii ainakin katkaisija vaihtaa... Noi vilkut tosiaan sojottaa oudosti kun ei oo lisävalot paikallaan, mutta korjaantuu  kun saan ne pakettiin. ei vaan mahtunu ton pleksin kanssa joten tarvi tilata valojen siirtosarja. takapään valoista tulossa ylpeydenaihe: harmaat lasit kun ei oo virtaa, vilkuissa oranssit polttimot jossa hopeointi päällä ja ympärillä ledirengas jarruvaloa/ajovalo. Takavalossa ledimatriisi integroidulla vilkulla - puolet vilkkuu keltaisena. Lisäksi kromipalaa kaikkialle mihin nyt vaan voi ja vielä vähän lisääkin. Hondan laukut ja raudat sekä Memphisin 2-up näppärästi irroitettava pleksi. Kuryakynin kahvat, throttleboss,  mustat koristerenkaat ja peilit. Ja tietty V&H BigShotit joihin kyllä pistettävä vaimentimet ja PowerCommander III bikedoctorin säädöillä. Katotaan vielä jos hommais kaatumarautoihin jalkatapit. Eiköhän tolla nyt jo ens kesänä kelpaa ajella
sport05.gif

Jenkeistä jos tilailee niin MeanCycles on parhaan palvelun paikka -- sinne saa lisäksi 5% alennuksen kun antaa Aero750 forumilta löytyvän alennuskoodin, en nyt muista mikä - oli joku aeroNNNN. Vertailuita oo tehny CruiserCustomizing joka on myös hyvä webkauppa -- websaitilla paljon arvosteluita.
Vaude!!!
bowdown.gif
bowdown.gif

Hieno homma. Itse olen kanssa harkitsemassa noita big
shoteja. Nehän ei ole eu hyväksyttyjä, mitä se sitten meinaakaan käytännössä. Tuoltahan löytyy juttua ja erilaisia kokemuksia näistä putkista. Nehän ovat ainakin minun mielestäni ehdottomasti parhaan näköiset VTX:ään. Onko sitten niin, että big shotit tulevat vakiotilauksena suorina ilman mitään vaimennuksia,eli jos näin on, voiko vaimennuksia tilata putkien yhteydessä erikseen, vai onko vaan tungettava
teräsvillaa putken peräpäähän? (asun omakotialueella)
tiedosta kiitollinen tietämätön
withstupid.gif

Ohessa oma VTX1800 hiukan muunneltuna. Ulkonäkö jakaa mielipiteitä. VTX oma pieni etukate + pikakiinnikkeillä kiinnittyvä laminarlip-spoileri (ei kuvassa paikalla) toimii myös reipasvauhtisessa 75-90mph matka-ajossa, poistaen päähän/kypärään kohdistuvat pyörteet.

VTX1800F_.JPG

Joo ja lisää on tulossa. Tällä hetkellä ainoat paikat pyörässä missä on väriä on punainen nopeusmittarin neula ja hätätkatkaisija -- tarvii ainakin katkaisija vaihtaa... Noi vilkut tosiaan sojottaa oudosti kun ei oo lisävalot paikallaan, mutta korjaantuu kun saan ne pakettiin. ei vaan mahtunu ton pleksin kanssa joten tarvi tilata valojen siirtosarja. takapään valoista tulossa ylpeydenaihe: harmaat lasit kun ei oo virtaa, vilkuissa oranssit polttimot jossa hopeointi päällä ja ympärillä ledirengas jarruvaloa/ajovalo. Takavalossa ledimatriisi integroidulla vilkulla - puolet vilkkuu keltaisena. Lisäksi kromipalaa kaikkialle mihin nyt vaan voi ja vielä vähän lisääkin. Hondan laukut ja raudat sekä Memphisin 2-up näppärästi irroitettava pleksi. Kuryakynin kahvat, throttleboss, mustat koristerenkaat ja peilit. Ja tietty V&H BigShotit joihin kyllä pistettävä vaimentimet ja PowerCommander III bikedoctorin säädöillä. Katotaan vielä jos hommais kaatumarautoihin jalkatapit. Eiköhän tolla nyt jo ens kesänä kelpaa ajella
sport05.gif

Vaude!!!
bowdown.gif
bowdown.gif

Hieno homma. Itse olen kanssa harkitsemassa noita big
shoteja. Nehän ei ole eu hyväksyttyjä, mitä se sitten meinaakaan käytännössä. Tuoltahan löytyy juttua ja erilaisia kokemuksia näistä putkista. Nehän ovat ainakin minun mielestäni ehdottomasti parhaan näköiset VTX:ään. Onko sitten niin, että big shotit tulevat vakiotilauksena suorina ilman mitään vaimennuksia,eli jos näin on, voiko vaimennuksia tilata putkien yhteydessä erikseen, vai onko vaan tungettava
teräsvillaa putken peräpäähän? (asun omakotialueella)
tiedosta kiitollinen tietämätön
withstupid.gif
Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.

Hei 101mm, hieno peli! Kyllä VTXstä saa tosi monen näkösen.
Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt

Tunge nyt kuitenkin ne bafflet sinne ennen viritystä, jos aiot niitä alkaa pitää. Voi mennä muuten virihomma syteen. Vai ymmärsinkö jotain väärin.

Vien tosiaan motskan bikedictorille mutta vasta joulun aikoihin ja sit tarvii olla vieessä ihmettelemässä. VTX-ihmisille muuten: bongailin netistä niinsanotun "desmog" modin. Koneessa on kuulemma jonkinlainen ihme systeemi jolla pumpataan puhdasta ilmaa johonkin pakosarjaqn alkupäähän. tämä kuulemma aiheuttaa paukkumisen.
Mietin että kannattaako toi modi tehdä, siinä periaatteessa heitellään turhat letkut kuikkaan... Onko kukaan duunaillut tota ja mikä vaikutus jos pistää power commenderia?
withstupid.gif

Nythän se on enemmän kohdallaan
033102bebe_1_prv.gif

Tuo desmog kuulostaa samalta kuin "pair valve" esimerkiksi läski-iineksessä (Suz LC1500). Moni on päässyt sen poistolla paukkumisesta ja nykimisestä, eli ilmeisesti kannattaa. Vaikuttaa säätöihin tietysti kans.

[]
Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu,  No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

Mun putket oli pyörässä kun sen ostin ja se on rekisteröity juuri 2003 alussa. Putket on läpi auki mutta mun mielestä V&H websivuilla sanotaan että niissä on uutena vaimentimet. Lätinät on kuitenkin mulla sitä luokkaa ettei omakotialueelta kehtaa aamulla ajelulle lähteä joten tilasin em. meancycles:istä "V&H Quiet Baffles" jotka oli siinä 25 taalaa tsibale. En oo vielä sisään tunkenu kun kone on menossa viripenkkiin.

Kuva tosin oli hiukan pimee ettei oikein nähnyt kunnolla. Mitkäs noi vilkut sulla on? Clear Alternativesit vaiko jotkut oikein E-hyväksytyt
Mites sitten on kun minun pyöräni on rekisteröity vasta keväälla 2005 ?

Kirkkaat vilkut on alkuperäiset, tulee mukaan f-paketissa, ne ovat DOT hyväksytyt. Valitettavasti kuva on hiukan hämärä. Itseasiassa pyörä on hyvin pitkälti vakio vtx1800f.

Hondan VTX-1800 perhe vastaa lähes HD-malliston nykyistä laajuutta, ja lähes kaikkien osat sopivat keskenään. Eri runkomalleja on 5 ja jokaisesta saa pari kolme eri varustetasoa. Toivotaan jonain päivänä koko mallisto rantautuu eurooppaan.

Ääniä ja selkeää ulkonäköä tarjoaa Roadhouse Slip-on shorty. http://www.roadhousebrand.com/sound_clip.html

http://www.roadhousebrand.com/Merchan....=52-311

Hardkrome Sideburner on näyttävä ja lähes yhtä kovaääninen kuin vh:n bigshot, jos tykkää kovista äänistä.

Menee hiukan ohi topicin, mutta näyttää että suurinosa vtx1800 omistajista on tämän topicin alla.

Eli olisiko 1800 omistajilla, tai pgm-fi Hondien omistajilla tietoa ajoituksen säädöstä? Dynojet myy säätöpalikkaa, joka valitettavasti on kalliimpi kuin itse pc3. Olen jossain kuullut sytkän "manuaalisesta" säädöstä anturia liikuttamalla. Vaatii kuulemma hiukan kiinnitysreikien fiksaamista.

p.s. virimiehille: jossain päin amerikkaa tarjotaan vajaalla 4000 taalalla yli 140 vetopyörähevosvoimaa ilman ahdinta. Turbon ystäville Hondadirectin valikoimassa on myös turbo-kitti.

[]
Noista putkista... selvittelin hiukan aiemmin että jos pyörä on rekisteröity ennen olikohan nyt 17.6.2003 Niin koneessa saa olla putket jotka täyttää EU määräykset päästöistä (R40) ja äänistä (R41)., mutta ne ei tarvi olla E-leimattu, No en tiedä täyttääkö noi bigshotit mutta nämähän tietty pitäis vielä todistaa. Vilkut ja valot tarvii E-leiman. Tästä on olemassa Excel-sheet joka muistaakseni löytyy AKEn sivuilta -- kirjoitin siitä juuri hiljattain johonkin forumiin joko tänne moottoripyora.orgiin tai teamcustom.orgiiin kun puuhis kyseli

Mites sitten on kun minun pyöräni on rekisteröity vasta keväälla 2005 ?
No tarvis olla E-leimat putkissakin lain mukaan. Oon käsittäny näistä nettikeskusteluista että käytännössähän homma on vähän sama kun ajelis autolla joka ei menis katsatuksesta läpi. Jossain kuulemma viranomaiset ovat olleet erikseen kiinnostuneita varsinkin kopterien laillisuudesta.

Lisäksi tuossa Pohjolan uudessa tehopainosuhdevakuutuksessa homma meni erilaillla riippuen oliko 2002 vai uudempi tuon pakoputkihomman kanssa. Eli kannattaa sekin tsekata ensin.

Niin muuten jos meinaat vaihtaa orkkisputket pois niin mä voin ne sulta halvalla ostaa
smile_org.gif

Nythän se on enemmän kohdallaan
033102bebe_1_prv.gif

Tuo desmog kuulostaa samalta kuin "pair valve" esimerkiksi läski-iineksessä (Suz LC1500). Moni on päässyt sen poistolla paukkumisesta ja nykimisestä, eli ilmeisesti kannattaa. Vaikuttaa säätöihin tietysti kans.
Joo tää on joku semmonen. Jos ne roippeet vaan repii pois niin sit kyllä saa taas erikseen toivoo ettei pakokaasutesti iske. Tosin hommasin jo hondadirectlinestä semmoset levyt joilla saa venttiilinaukot kiinni että kaippa sekin tulee tässä joululomahommiksi

Vai
033102ass_1_prv.gif
"kohdallaan"

Back