Ongelmia cbr 1100 xx:n dual jarrujen kanssa. Hain pyörän talvisäilöstä eikä matkalla ollut mitään ongelmia. Kun seuraavan kerran olin lähdössä ajamaan niin etujarrukahva oli kivikova ja etujarru tietysti jumissa. Avasin jarrusatulat ja männät liikkuivat sormilla painaen. No katsoin jarrunesteet ja aika kuraa olivat. Imin säiliöstä nestettä pois ja aloin vaihtaa uutta nestettä, ilmausnipasta vanhaa pois niin kauan että alkaa tulla kirkasta nestettä ulos ja säiliöön uutta tilalle. Etujarru pitäisi siis olla kunnossa ja nesteet vaihdettu. Sitten tuon yhdistelmäjarrun nesteiden vaihtoon. Takajarrukin meni jumiin poljinta painaessa mutta aukesi kun päästin ilmausnipasta nestettä. Mutta nyt jarrupoljin on ihan tunnoton, vain palautusjousen vaste tuntuu. nestettä ei tule kummastakaan takasatulan ilmausnipasta vaikka kuinka polkisi polkimesta painetta ja avaan nipan. Nestettä on säiliössä. Tuossa yhdistelmäjarrussa neste kiertää takajarrua painaessa kai vasemman etujarrun yläpuolella olevan "orjasylinterin" kautta oikealle eteen ja taakse. Haynesin korjausoppaan mukaan takajarrun ilmausjärjestys on: oikea etu alempi nippa, vasen etu alempi, takasatulan etummainen ja takasatulan takimmainen nippa ja noin yritinkin mutta takaa ei siis tule sen enempää ilmaa kuin nestettäkän. Mikä nyt mahtaa olla rikki, takajarrun pääsylinteri vai vasemman etujarrun yhteydessä oleva "orjasylinteri". Vai joku muu? Voiko neste kiertääkään tuon orjasylinterin kautta taakse kun pyörä on parkissa eikä satula paina orjasylinteriä ylöspäin niinkuin ajaessa ja jarruttaessa? Sekava viesti, tiedän, mutta järki loppuu. En liene ensimmäinen joka taistelee noiden dual jarrujen kanssa.