Jenkkilä ja se H-D:n kotimarkkinana on monellakin tapaa
hieman toinen juttu kuin H-D maailmalla.
H-D:n hinnalle kun ei "moottoripyöränä" löydy sinällään katetta.
Olettaen tietenkin, ettei halua maksaa-kuulua-nauttia merkkiin
muuten kiinnittyneistä asioista.
Taitaa markkinaosuuden kasvu/se pieneneminen maailman mittakaavassa
kulminoitua pääosin tuohon hinta/mitä sillä saa MOOTTORIPYÖRÄÄ yhtälöön.
On varmasti paljon ihmisiä (mopoilijoita), jotka eivät nakkaa paskaakaan
kaikesta "muusta" H-D:hen liittyvästä, mutta jos pelkkä tavara-hinta suhde
koettaisi..... antavampana, voisivat ihan hyvin hankkia ja ajaa moisella.
Jos mallistoa sinällään tarkastelee enemmän, tullaan siihen, että yllättävän
moni mopoilija kyvyistään riippumatta varmaan haluaa sitä peliä hieman kallistaakin.
Tässä varmaan törmätään asiaan joka ei kovin hyvin tahdo hahmottua.
Pakko valita ylipäänsä sellainen mopo jota voi kallistaa..... jos haluaa sitä kallistaa

.
Aika monelta, ihan vannoutuneeltakin H-D hepulta on livahtanut vuosien varrella
suupielestä...... ajelishan teidän kanssa, mutta kun pitäis kallistaa..... eikä tällä vaan pysty.
Näissä puitteissa ei koskaan ole ollut kyse mistään ilmiömäisistä vetohommista, kyvyistä tai lahjoista.
Ihan keskiverrosta hymy korvissa kurvailusta.... ja realistisissa puitteissa.....
routapattien, railojen ja kuoppien seassa.
OK, nyt joku taas ottaa esiin jonkun luojan armoittaman vanhan vetomiehen suorituksen
jollain H-D:llä

.
Aihepiirin puitteissa nämä säännön vahvistavat poikkeukset valitettavasti
kuittautuvat toteamuksella..... Ei yksi pääsky kesää tee.... eikä kaksikaan.