• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hornet 600 -07 ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ezkm
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ezkm

New member
Jos tuo uusi hornetti näyttää tältä Hornetti -07 ??Niin minä kyllä tiedän millä ensi kesänä ajelen.

Onkohan kuinka todennäköistä, että se tuolta tulee näyttämään?

Hyvin epätodennäköistä. Noi raptoriraketista löytyvät kuvat on yleensä silkkaa fotoshoppinkia.

Koskas noita uusia malleja sitten ihan virallisesti julkaistaan? Heti alkuvuodesta vai jopa tänä vuonna?

Kuuman näköinen, aika villiin suuntaan on menossa jos toi todella on autenttinen kuva.
omg.gif

Näyttää kuvankäsittelyltä.Valot, kiillot ja mittasuhteet.
Olen ammatiltani valokuvaaja.

Photoshopattuhan toi on, vielä aika huolimattomasti. Esim. etuvilkun ympärille on jäänyt vaalea mömmö ja alemman etuvalon oikealle puolelle joku kökkö..

Voihan se toki olla Hondan arkkitehdin käpistelemä :D Joka tapauksessa toi tullaan näkemään piakkoin suomen Bike-lehdessä uutena Hornettina =)

on muuten hieno, oli sitten photoshoppi tai ei. juuri tuollainen hornetin pitäisi olla. siro, kevyt, vauhdikkaan näköinen.

kannattas hondan palkata tuo photoshoppaaja suunnittelutiimiinsä, tulis myyntiä

Niinköhän uudesta hornetista enää löytyy keihinit..?
Muuten pitkäikäinen tuo kone, sama pata ainakin ulkoisesti jo -91 cbr600 pc25.

on muuten hieno, oli sitten photoshoppi tai ei. juuri tuollainen hornetin pitäisi olla. siro, kevyt, vauhdikkaan näköinen.

kannattas hondan palkata tuo photoshoppaaja suunnittelutiimiinsä, tulis myyntiä

Näääh, tollasia futurama-muovileluja löytyy jo kaikilta, mm. Suzukilta ja Yamahalta ja varsinkin Kawalta. Mun mielestä on poikkeuksellisen hienoa että Honda on ylläpitänyt Hornettien muodoissa perinteisiä, oikeista moottoripyöristä tuttuja yksityiskohtia. Esim. horon lamppu on suorastaan kulttuuriteko.

Back