Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No muovia tiätysti. Hiilikuituinen olisi maksanut tuplasti lisää, mutta kuten sanottu, elämä on...Joo. On siinä muovipalalla hintaaVai oliko ihan hiilikuitua?![]()
190 euroa.. nuo pikkusummat oli puntina tai kuiten jotain muita rahayksikköjä ko euroja.. Itse ihmettelin ensin ihan samaa.Mun laskutaidon mukaan 72£ + 17£ + 26£ on jotain muuta, kuin noin 190£![]()
Value Added Tax. Eli ALVi suomeksi.Mikä muuten on toi V.A.T![]()
![]()
No niipä tietysti, joka paikkaan ne tuon ALV:n kanssa lykkääValue Added Tax. Eli ALVi suomeksi.Mikä muuten on toi V.A.T![]()
![]()
Edit. Äääh. Liian hidas.
Vie tuhkatkin pesästäSe on hyvä vaan että siellä jo mokoman lykkäsivät, täkäläinen vatti eli alvi ois tullu sulle kalliimmaksi. Semmonen vekkuli on toi meitin verottaja.
Joo. Huggeri tuli oikean mallinen. Aika huonosti löytyy osia Triumphiin (pois lukien kulutusosat). Esim. jos vertailee Hondaan niin jälleenmyyjiä ja kaikenlaisia ropetta ja roinaa sai Hondaan paremmin. En tilannut netin kautta kertaakaan Hondaan mitään, kun aina löytyi kotimainen tavarantoimittaja. Triumphilla tilanne on erilainen... Mutta samapa tuo pääasia, että tavaraa löytyy edes jostain. Vaatii vain itseltä viitseliäsyyttä ja aikaa, kun "metsästelee" noita osia.Ainakin sait sellaisen kuin halusit!![]()
Joo mä olen lukenut nuo sun kommenttisi Jack Lilleystä. Ja niinpä ennenkuin tilasin kyselin postikulujen suuruutta ja silloin ne arvioivat niiden olevan 15-20£. Ja lopullinenhan oli 26£ eli meilkein piti paikkansa.Sä pääsit halvalla. Mulla pelkkä lähetys maksoi 80£ (118€).![]()
Olen kait paristikin varoitellut lilleyn kuluja, viimeksi tässä.