Käytät vanhentunutta selainta. Se ei välttämättä näytä tätä tai muita verkkosivustoja oikein. Sinun pitäisi päivittää tai käyttää vaihtoehtoista selainta.
Onko kukaan tilaillut huggereita, undertrayta, kilvenpidikkeitä, seat cowleja yms.ulkomailta? Googlettelin huvikseni ja huomasin että hinnathan ovat jotain ihan muuta kuin esim.eilen tulleessa stormin katalogissa pyramidin tuotteet. Kokemuksia?
Tilasin Powerbronzelta suoraan undertrayn. Maksoi 200 euroa suurinpiirtein. Tuli viikossa kotiovelle asti. Hajuakaan ei oo mitä vastaava maksaa täällä, ko. mallissa oli kuitenkin takavalot mukana.
Tokimotolle lähetin ensin kyselyn mut ei kuulunu vastausta niin ajattelin jättää yhden portaan välistä. Ei oo muuten vieläkään 2kk jälkeen vastanneet mitään.
Tilasin undertrayn ruotsista, bike designilta. Noin viikkon kesti ja pitivät hyvin informoituna paketin tilauksesta, lähetyksestä yms. Tosi hyvin toimi homma, maksoi jotain alle 300e.
Niin sen powerbronzen osoite on yllättäen http://www.powerbronze.co.uk. Luottokortti on ihan hyvä olla olemassa tuolla asioidessa. Ja tuotteiden laatuun olen ainakin tyytyväinen. Pyramidin kamoja kattellessa olen saanut sellasen mielikuvan että ne voi Stormiltakin hakea hinnan puolesta.
Joo ja siis se mun undertray maksoi 141e + toimituskulut n.60e. Jos olis perusunderin halunnu niin se olis tehny kuluineen 140e. Halvimmat tuolla näyttäs olevan n.80e (55£). Kurssien vaihtelut tietty kannattaa ottaa huomioon jos haluaa penniä venyttää.
Niin ja vertailuks vielä, Stormilla pyramidin maalaamaton perusundertray 220e verrattuna tuohon powerbronzen 140e kotiin kannettuna.
Ja jatketaan vielä, tokimotolta undertrayt alkaen 110e eli periaatteessa säästää kun hakee sieltä. Riippuen toimituskuluista.
Kannattavinta olis tietysti tehdä kerralla isompi tilaus, kerätä vaikka kavereita kimppaan tms koska sitten tietenkin toimituskulut pienenee. Laskinpa tuossa huvikseni että jos olisinkin tilannut 3 kipaletta jotain niin ne toimituskulut olis edelleen ollut 60e. eli periaatteessa kun 2 tuotetta jo tilaa niin säästää (kun ne kerran kotiovelle asti tuodaan)
Stormihan myy Pyramidin tuotteita, itse ostin sieltä huggerin Telluun ja hinta oli varmaan aika lähellä samaa jos olis tilannut Briteistä (110€)
Undertrayn tilasin Kanadasta osoitteesta www.extremegraphicfsmd.com kummankaan laadussa ei ole moitittavaa.