• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huh hellettä..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ukekkone
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pari vuotta sitten ostin Allrightin alennusmyynnistä MR:n  (Moto Ride) hiilarihanskat. On toimineet kevät-kesä-syksyaikaan loistavasti. Ei ole kulumareikiä (radallakin on testattu). Hintakin oli kohtuullinen n. 30 €.
smile_org.gif

Meikäläinen osti tuossa viimeviikolla Halvarssons Mr X hanskat Vantaan BW:stä ja olen ollut tyytyväinen. Ja lähtöhinta oli jotain 35€ paikkeilla
smile_org.gif

Omat GP plussat kesti kolme kesää, noin 50 000 km ja tuli lipattua useampaan kertaan. Käyttänyt hanskoja siis kevät-kesä-syksy, kaikki ajot, seuraavaksi ostan samanlaiset/vastaavat, suosittelen.
No sinä nyt kuitenkin rasvaat käsiäsi noin 6 kertaa vuorokaudessa että pysyy iho pehmeänä eikä riko hanskoja...
smile_org.gif

Ei kiitos enää Alpinestarseille, hinta/laatu ei tosiaankaan kohdannut omassa ostoksessani ja ei nappaa tuon hintaluokan hanskoja ostaa joka kesä. Tuulettuu helteellä tietysti hyvin kun syntyy reikiä itsestään.

Richan Titanium-malli toimii, ei ole kuuma, eikä ainakaan allekirjoittaneella ole itsestään rei'ittynyt vielä, vaikka kilsoja on takana ja sateella ajettu, jne.. Samanlainen rystyssuoja, mitä Alppitähden gp-plussissa, mutta titaaninen. Tämän vuoden korvaava uutuusmalli taitaa olla GP Top Race.

edit: Richan tuotteita eri paikkakunnilta löytyy NÄISTÄ liikkeistä.

Crossihanskat on todella mukavat ajaa, aina siihen asti kun rupeaa satamaan, ja kyllä niillä pikkulipoista selviää. nimim. kokemusta on.
Halvat ainakin.

Suosittelin äsken jo crossihanskoja, mutta jos haluaa pakosti myös suojaavuutta niin A-Starsin GP-Pro:issa on myös todella hyvät tuuletukset, esim sormien välissä, jonne pääsee mukavasti ilmaa jo pienessäkin vauhdissa.. myös rystys-suojassa on on joku läpivienti! Ei ole nyt niillä vielä tullut hirveästi ajettua kun kelit ovat olleet komiat...
smile_org.gif

Hinta on jo sitten "hiukan" eri luokkaa..
confused_orig.gif

Rupesivat nuo topatut hanskat ahdistamaan niin että oli pakko heittää reppuun. Eli olisi kiva kuulla hieman suosituksia millaiset suojaavien ja kevyiden ja vielä halpojen kesähanskojen pitäisi olla  
bowdown.gif
. Niin ja tietty ostopaikkoja pk-seudulta.

Kiitos kaikille osallistujille  
tounge.gif
Pitäisi ostaa tollaiset kesähanskat,mutta niiden pitäisi olla myös vesitiiviit.Kokemuksia eri malleista.Kiitos  
bowdown.gif

Täältä ääni Sweepin Fly:lle. Riittävästi suojaa mutta ei nakit hikoile. Ja hinta ei oo kovin paha.

Sweep Winner (ovh 59;-) on ollut mun normaalin ajokelin hanska (kylmiin keleihin eri hanskat).

Olen ollut ihan tyytyväinen, helteelläkin hikoillut muista paikoista sen verran, etten muista käsissä olleen kuuma.
smile_org.gif

Tuota Sweepin Fly:ta en ole nähnyt, mutta voisi olla ihan pätevä vaihtoehto, jos haluaa erikseen hellehanskat.

LINKKI Eurobiker

Itse hommasin vuorettomat Halvarssonin zoom nahkahanskat helle/kesä käyttöön.Hinta 5kymppiä. Hyvän tuntuiset hansikkaat ja voin suositella muillekin.

Lidlin 10€ ajohanskat, ei mitään vuorta mut pehmikkeet ulkopuolella. Ei ehkä mitkään suojaavimmat mut nyt toista kesää käytössä ja on toiminu ihan mainiosti.

Moi,

ite ostin Richan Magma-hanskat ja toimivat kuumalla ilmalla tosi hyvin. Hanskoissa o sormis ja kämmenseläs reiät jotka pitää käpälät viileinä. Noi o olleet mul ajos about 5000 km eikä viel mitään vikaa. Hintaa oli muistaakseni 55 egee ja noita taitaa löytyy jopa org-shopistaki.

Richa Magma

Mulla oli jo neljättä vuotta käytössä aivan loistavat Scottin neopreeni hanskat. Kämmenpuoli oli jonkin sortin ohutta nahkaa ja päälipuoli lämmintä, mutta hengittävää neopreenia. Olin niihin hyvin tyytyväinen aina viime maanantaihin asti, jolloin tuli testattua niitä asfalttikonttaamisessa. Kämmenpuolelle ei tullut mitään, mutta rystysissä ja muissa nivelissä useampia haavoja ja hanskat menivät päältä ihan riekaleiksi. Seuraavissa hanskoissani tulee olemaan päälipuolella jonkinlaisia suojia.

Joe Rocketin Nova. Ei saa enää Suomesta kun en niitä tuo, mutta internetin ihmemaasta kylläkin...
smile_org.gif

kawasaki summer gloves. mukavat lämpimällä kelillä, oivallinen tuntuma, sopivat tosi hyvin minun käteeni. suojiakin on. eikä ole kalliit, kolmisen kymppiä tollasista on sikahalpa hinta.

harmi vaan että niitä ei taida enää tälle kesälle juuri tulla lisää, valikoimat ovat vähissä, ei tuo kwaakun wihreä oikein sovi muihin ajokamoihin/pärrän väreihin, mutta mitäs siitä kunhan ovat mukavat.

täällä on jokunen kuvakin.

vedän takaisin suositukseni noista kawasaki- hanskoista, olen niillä ajanut arviolta 150km ja sormien väliin on jo ilmestynyt reikä, ja siltä näyttää että tuotapikaa on reiät muidenkin sormien väleissä. grr. ei taida saada halvalla hyvää.

Back