• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Huippunopeutesi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Janecky79
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huippunopeutesi - Kuinka lujaa olet ajanut?

• 0-100km/h

Ääniä: 0 0,0%
  • 100-150 km/h

Ääniä: 2 11,8%
  • 150-200 km/h

Ääniä: 5 29,4%
  • 200-250 km/h

Ääniä: 3 17,6%
  • 250-300 km/h

Ääniä: 7 41,2%
  • yli 300 kmh

Ääniä: 0 0,0%

• Ääniä yhteensä
    17
Mittarin mukaan 277 Räyskälässä, ois ollu vielä 6-vaihde käyttämättä, mutta kun mutka lähesty (lujaa)...
nixweiss.gif

Höh, eihän mun pikkuvirago pääse kuin 135km/h tasamaalla jos ei oo vastatuulta! Onneks... vaikka enhän mä muutenkaan...
talktohand.gif

n. 200 on tullut pari kertaa koitettua. Vanha xj 900 alkoi woblaamaan ja meinasi tulla hätä käteen kun hiljentäminenhän vain pahentaa asiaa, selvisin kuitenkin. Tämän jälkeen kerran FJ:llä suurin piirtein saman verran ja siihen ne kokeilut saavatkin jäädä.

-89 vuosimallin Honda Civicillä 200km/h mittarin mukaan, aikalähellä totuuttakin. Yamaha xv1000se:llä 185km/h mittarin mukaan ja tolla nykysellä geepeezetalla 200km/h toistaiseksi...
kaboom.gif

260 mittarin mukaan, eipä taida paljon sen enempää mennäkään, eikä tarvikkaan kun on toi max 120 suomessa
biggrin.gif

Kyllä toi 120km/h on ihan tarpeeks kova vauhti mun mopolle (vt750), yleensä köröttelen 80km/h, kerkii nauttii maisemista ja ajamisesta.
062802moto_prv.gif

sitä on menty mitä kalustolla pääsee. Eli mopolla ja kotilolla noin 240km/h. En ole kuitenkaan saanut mitään diplomia todistukseksi. tässä vaiheessa kai pitäisi koputella puuta.

Muutaman kerran on pitänyt kokeilla miltä se 200+ tuntuu. Siis prätkällä. Autolla ajo niin lujaa ei houkuttele, lähinnä pelottaa.

235 mopolla
ja
195 kotilolla

tietty laillisesti
tounge.gif

nooh olihan se jännä ajaa nyt keväällä bahnaa mitsulla +180km kun toiset on puskurissa että ajan hiljaa (Q:t alla ettei uskaltanut kokeilla kovempaa)

Tuolla sakemaniassa oli vähän suoraa jossa pikkusetori kiehäs 230 mittarin mukaan (olipahan tutinat sen jälkeen ).
biggrin.gif
biggrin.gif
062802moto_prv.gif

Kotilolla kerran yöllä karjalassa 220 todellista (volvo viriversiona).
cool.gif

Back