Esalainen
New member
kypäränäyttö? kerro ny papallekkin tosta lisää, oon ollu taasen liian kauan pimeässäJos tulee vetästyä niin harvemmin mittaria vilkuilen, nylyään ton kypäränäytön kanssa tosin sekin puoli hoituu helpommin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
kypäränäyttö? kerro ny papallekkin tosta lisää, oon ollu taasen liian kauan pimeässäJos tulee vetästyä niin harvemmin mittaria vilkuilen, nylyään ton kypäränäytön kanssa tosin sekin puoli hoituu helpommin.
Jooh, eli pari viikkoa sitten kävin koukkaamassa OrgShopista tollasen Sportvuen HUDin : - klik -kypäränäyttö? kerro ny papallekkin tosta lisää, oon ollu taasen liian kauan pimeässäJos tulee vetästyä niin harvemmin mittaria vilkuilen, nylyään ton kypäränäytön kanssa tosin sekin puoli hoituu helpommin.![]()
Mikä ihmeen kakkonen ?Oisko joku 80 km/hniin joo olikos se silloin kun tultiin pimeällä nelikaistauraa takasin idästäpäin ja porukka pääsi vähän repeämään? itellä vauhtia välillä 30-40km/h (tietyöt rajoitti..)![]()
![]()
![]()
..sen kakkosen jokainen voi sijoittaa mihin haluaa...![]()
Vaikuttaa mielenkiintoiselta ja olisi kiva kuulla vähän kokemuksia sinulta tuosta.Jooh, eli pari viikkoa sitten kävin koukkaamassa OrgShopista tollasen Sportvuen HUDin : - klik -kypäränäyttö? kerro ny papallekkin tosta lisää, oon ollu taasen liian kauan pimeässäJos tulee vetästyä niin harvemmin mittaria vilkuilen, nylyään ton kypäränäytön kanssa tosin sekin puoli hoituu helpommin.![]()
Laite siis tarjoaa näkökentän ylälaitaan nopuden (todellinen, ei mittari), kierrosluvut ja vaihdenumeron. Eli voi katella niissäkin tilanteissa kun ei mittaristoa viiti vaania.
Pitää lähiaikoina kirjottaa muutama sananen varmaan tosta asennuksesta ja käytöstä - pätevän tuntuinen laite näin lyhyellä käytöllä ainakin mun mielestä.