650:ssä on jopa kohtuu isoja eroja K6 ja K7 välillä, jälkeenmainittu on tuplatulppakansin ja läppärunkojen synkkauksen tekeminen edellyttää ISC-venttiilin lukitsemista eli tarvitaan tietokone ja oikea softa (jota ei saa ladattua netistä).
K7:lla ajoin +34000km reissun, suurin osa matkasta maissa, joissa ei merkkihuoltoverkostoa ole, joten hoidin venttiilien tarkastuksen ja läppien synkan tarkastuksen ennen lähtöä (15t ajettuna) ja sitten uudelleen reissun jälkeen 50t ajettuna. Ja ne oli melkein kaikki tosiaan vain tarkastuksia, koska säädöntarvetta ei ollut, vain synkkaa piti hieman säätää 50 tuhannessa.
Tämä ei silti tarkoita automaattisesti, että asia kaikissa yksilöissä olisi näin, eli varsinkin venat on kyllä syytä tsekata ajallaan, joissakin pyörissä välykset nimittäin muuttuu. Ja jos esim. ilmansuodin ei ole pidetty kunnossa, tämäkin voi vaikuttaa asiaan.
Loppujen lopuksi Vstromissakin on paljon kohteita, mitkä tulee tarkastaa säännöllisesti, pelkkä öljynvaihto ei yksinään vielä riitä. Asiallisesti huollettuna se on kyllä yksi markkinoiden varmatoimisimmista pyöristä.