Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
samaa luokkaa se oli R1150RT:ssäkinMulla maksoi K 1200 LT:n kympin huolto 211 € elokuussa. Pari tuntia töitä, öljyt, suodatin ja sitten tietysti se viidenkympin testeriveloitus...
![]()
t. pozo
Kannattaa varautua, että seuraava LT:n huollon hinta on sitten aivan eri lukemissa.Mulla maksoi K 1200 LT:n kympin huolto 211 € elokuussa. Pari tuntia töitä, öljyt, suodatin ja sitten tietysti se viidenkympin testeriveloitus...
![]()
t. pozo
Pienenä täsmennyksenä todettakoon, että se mikä tekee LT:n isoista huolloista niin kalliita on suuri työn määrä. LT:ssä joutuu purkamaan puoli pyörää (esim. katteet, bensatankki yms.) jos haluaa tehdä isot huollot kunnolla. Aikaa menee helposti useita tunteja. Huollot voi myös tehdä itse jos innostusta riittää. Itse olen valinnut tämän vaihtoehdon, joskin kunnollisten ohjeiden avulla. Tuleepa lisäksi varmistettua, että työ on kunnolla tehty.Kannattaa varautua, että seuraava LT:n huollon hinta on sitten aivan eri lukemissa.Mulla maksoi K 1200 LT:n kympin huolto 211 € elokuussa. Pari tuntia töitä, öljyt, suodatin ja sitten tietysti se viidenkympin testeriveloitus...
![]()
t. pozo
![]()
Tuon perusteella kaikki hinnat mitä vastauksissa on olleet ovat vertailukelvottomia siis K1200LT, R1150RT ja vuosilta 1 ja 2. Kysyjä (Tara) ei ole kertonut mihin pyörään huoltoa haluaa. F:n 10k huolto maksoi takarenkaan kanssa 500€. 20k huolto olikin sitten vain 186€. 30K maksoi 211€. Vaihtelua ei selitä iso/pikkuhuolto vaan missä huollon teettää. Monopoli maksaa.sanoi:Siksipä Ähvän 40k-huoltohinta on varmasti aika vertailukelvoton kasipätkän kympin huoltoon
Juuri noin. Tuotahan minä ihmettelinkin, kun kaikki esittelevät eri tyypin pyörien eri kilometrimäärissä tehtyjen huoltojen hintoja. Esim Ärrä-puimureissa joista minulla on kokemusta (R850r, R1100RS, R1150R) huoltoja on ainakin kaksi eritasoista + vielä määräkilometrin tehtävät mallikohtaiset temput.Tuon perusteella kaikki hinnat mitä vastauksissa on olleet ovat vertailukelvottomia siis K1200LT, R1150RT ja vuosilta 1 ja 2. Kysyjä (Tara) ei ole kertonut mihin pyörään huoltoa haluaa. F:n 10k huolto maksoi takarenkaan kanssa 500€. 20k huolto olikin sitten vain 186€. 30K maksoi 211€. Vaihtelua ei selitä iso/pikkuhuolto vaan missä huollon teettää. Monopoli maksaa.sanoi:Siksipä Ähvän 40k-huoltohinta on varmasti aika vertailukelvoton kasipätkän kympin huoltoon![]()
Niin se varmin tapa tietää mitä huolto vähintään maksaa on soittaa liikkeeseen ja kysyä.