Husqvarna 610 ie

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikok
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaihdoin tossa öljyt pyörää. Mittarissa 2500km. Otin alasihdin pois ja siinä olis aika runsaasti jotai ruskeeta muovimurua ja muutama metalli hippu. Alaropun magneetissa ei ollu mitää. Mitäköhän on menossa rikki, vai onko tuo muka normaalia. Luulisin että muovi on peräisin nokkaketjun kiristimestä. En muuta sille keksi. Pitäsköhän ottaa yhteyttä juoltoon. Takuutakin on vielä jäljellä.

Vaihdoin tossa öljyt pyörää. Mittarissa 2500km. Otin alasihdin pois ja siinä olis aika runsaasti jotai ruskeeta muovimurua ja muutama metalli hippu. Alaropun magneetissa ei ollu mitää. Mitäköhän on menossa rikki, vai onko tuo muka normaalia. Luulisin että muovi on peräisin nokkaketjun kiristimestä. En muuta sille keksi. Pitäsköhän ottaa yhteyttä juoltoon. Takuutakin on vielä jäljellä.
En tiedä millainen alakerta tuossa on tai siis runkolaakerointi, mutta kotarin rullalaakerillisissa vehkeissä se muru on peräisin runkolaakerin rullien pidikkeestä (komposiittia).

Jos rullalaakerointi = vakavaa jos ei = ei vakavaa
biggrin.gif

Mul on 610te 09 se on ainakin aivan kauhee nillä nappularenkailla 120 jälkee... yli 140 ei ees uskalla ajaa

Oon aina ihmetelly et miten kaverin ktm 660 smc -03 keulii nii hyvännäkösesti. No kävin tänää testaa sitä. Ni ei helvetti miten helposti nenä nousee. Pikkase ku antaa kaasua ni hyvä että ei mee ympäri
mad.gif
Välit on suunnillee samat ku mulla. Mut ei tuo husse keuli ku jumalattomalla repimisellä tai kytkimen näpäytyksellä. Ei tuo kyllä kaasulla jaks juuri mitää tehä.

Oon jo pitemmän aikaa miettiny mistä se johtuu. Akseliväli on sama. painossa ehkä n 10 kg ero? Missä on salaisuus, en kyllä keksi?

No keuliihan noi ykkösel
062802jumpie_prv.gif
koht on eka huolto ku sais vaan varattuu, samal säädetään penkissä ruiskua ni näkee paljon on tehoja.

No sen se just tekee. Kerro ihmeessä sit oliko säätämisestä mitä apua. Missä meinast käyttää? Itellä on putki laitettu ja lambada poistettu....

Joo on tossakin putkenpätkä vaihdettu ja lamba ohitettu. juhannuksen jälkee mp racing säätää ja huoltaa ton...siel on se ohjelma.

Oon aina ihmetelly et miten kaverin ktm 660 smc -03 keulii nii hyvännäkösesti. No kävin tänää testaa sitä. Ni ei helvetti miten helposti nenä nousee. Pikkase ku antaa kaasua ni hyvä että ei mee ympäri
mad.gif
Välit on suunnillee samat ku mulla. Mut ei tuo husse keuli ku jumalattomalla repimisellä tai kytkimen näpäytyksellä. Ei tuo kyllä kaasulla jaks juuri mitää tehä.

Oon jo pitemmän aikaa miettiny mistä se johtuu. Akseliväli on sama. painossa ehkä n 10 kg ero? Missä on salaisuus, en kyllä keksi?
Takapää.

Jos on löysä niin kaasusta perä vain painuu. Jos on kova niin nousee helpommin renkaalle. Ei voima häviä perän liikkeeseen.

Joo laitoin tänää takajousen jäykimmällä ja ehkä iskarin kans paljon parempi ajaa ja keulii kivemmin, mut en tiiä pitää varmaa vaihtaa smc kottaraisee... huomen sit näkee mitä se ruiskun kutittelu tekee. joo eikä vatkaa enää tiedä sitten johtuko perän jäykistämisestä vai stongan kiinnikkeiden kiristämisestä.

Joo tehtävä suoritettu mopo huollossa... mut kytät vei kortin kilsaa ennen huoltoo 50 rajotus ja 95 vauhtii... vittu jee

Voi helkutti. Se on kesän ajot sit siinä... Tiukkasitko ihan jousta vai sitä klikkeriä? Itellä kans tuo mopo pirun hutera jossain 120 kmh kohdilla. Tuntuu että olis etupyörä kokoajan irti tiestä. Tosin noissa uusissa nakeissa on kyllä aika rankka kuvio. Voi vaikuttaa sekin. No sitä ei sit säätöjen tuomaa hyötyä oikein hyödyntämään täysin rinnoin... Oliko muuten huollon ja säädön hinnasta mitään puhetta? Oliks tä eka huolto? Mikä putki sulla muuten on? No jo tuli kysymyksiä, eikä sua varmaa hirveeti kiinnosta enää....

Joo jousi niin tiukalle ku saa ja ne iskarin jutskat kans no tos on nappulat alla nii sen sanon et ennen ei tehny mieli ajaa 110 kovempaa nyt voi laskee nii kovaa ku uskaltaa... joo ja sen tangon kiinnikkeet kiristin vähän, missä on ne kumi hässäkät...Ruiskun säätö maksaa 70e... Kyllä eka huolto. Äänen vaimennin on Arrow.Palaan huomen taas asiaan ruiskun säädon vaikutuksesta jos saan jonkun kivan kaverin hakemaa huollost ton mopon pois
033102beer_1_prv.gif

Täällä ollu vähän juttua tuon ruiskuhuskyn hengettömyydestä. Tuli vaan mieleen, että onko tuo vuotta vanhempi kaasarikampe samaa kauraa tehoiltaan/käytökseltään?
Enemmän ranteita repivää voimaa varmasti sais jos jonku 510 ärrän laittais, mutta huoltovälit liikaa keskustassa asuvalle. Lähinnä nyt katellu noita sm 610 ja kotkan 640-660. 660 ostaisin varmaankin heti, jos soppeli osuis kohdille.

Back