Husqvarna 610 ie

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mikok
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Joo kortti takas
062802jumpie_prv.gif
Ei kai siin huippu tehoja mut alhaalla ja keski alueella vetää kevyemmin ei nyi... Nyt kun vertaa vakioon ni onhan toi putkella, lamdan ohituksella ja ruisku säädollä paljon eloisampi vekotin.
 
Mikähän on syynä kun oma '07 jumittaa välillä 4 tai 5 vaihteelle. Ei onnistu vaihtaminen pienemmälle ennenkuin käyttää pykälän isommalla. Muutaman kerran on noin tehnyt ja silloin olen ajanut vähän reippaampaa tahtia kartingradalla tai soratiellä. Öljyt on vaihdettu ~500km sitten motorexin 10w60 öljyihin. Agipia ei saanut, joten maahantuoja suositteli tuota. Vaihdanko vaan liian nätisti vai voisiko vika olla jossain muualla?
 
Itellekin tuli nyt tälläinen 610, vuosimallia 05 eli kaasarilla varustettu versio. Olisi noita ruiskuvehkeitäkin ollut tarjolla mutta ostin mielummin kaasariversion huollon helppouden ja ruiskuversio on lukemani mukaan aika paljon kesympi kuin tämä vanhempi.

20110220154732small.jpg


Tollanen vehje. Pyörään on laitettu leovincen slipari, vaihdettu fatbar tanko jne. Ajamaan en ole vielä keleistä johtuen päässyt mutta ainakin äänet tuntuisi olevan tossa kohdillaan
033102bebe_1_prv.gif
 
Onko muuten ihan normaalia että paikallaan kaasutellessa kun nopeasti iskee kaasun pohjaan niin pyörä buuaa ja sammuu jossei päästä kaasua ylös? Kaveri puhui että ykspyttyset tekee tuota? Vai käykö kone vaan laihalla ja sen takia tukehtuu, tuntuisi vähän myös iskevän bensaa putkeen kun paukahtelee välillä siihen malliin?
nixweiss.gif
nixweiss.gif
withstupid.gif
 
Onko pyörää säädetty sen jälkeen kun tuo slipari on vaihdettu? Jos ei niin sillon se käy laihalla, ainakin putkessa paukuttamisesta päätellen. Siis tarkotan sitä että moottorijarrutuksessa paukauttelee.
 
Onko pyörää säädetty sen jälkeen kun tuo slipari on vaihdettu? Jos ei niin sillon se käy laihalla, ainakin putkessa paukuttamisesta päätellen. Siis tarkotan sitä että moottorijarrutuksessa paukauttelee.
Uudesta asti kuulemma ollut tuo slipari niin kai edellinen omistaja tai viimeistään huollossa tuo olisi säädetty? En ole keleistä johtuen pyörällä päässyt vielä ajamaan, mutta siis paikallaan kaasutellessa tuntuu paukuttavan välillä... Pitää nyt katsoa kun pääsee kunnolla ajamaan että mitä toi sanoo... Mutta jos joku nyt voisi tohon vastata että onko normaalia että tukehtuu kun kääntää täyskaasulle vapaalla?
 
Onko foorumilla vielä ruiskuhussen omistajia? Kehukaa nyt mulle niin pirusti sitä vai voittaako se kotkat vain edullisemmalla hinnalla?
 
Juu kaks on mutta pikku enskoja eli TE250 ja TE310. Molemmat ruiskulla ja hyvin ovat pelanneet.
Paremmuus tai huonommuus verrattuna porkkanasorviin on sitten enempi katsojan silmissä kuka tykkää mistäkin. Uudethan vm 14 eteenpäin on sitten sini-valko-keltaisia porkkanoita...
 
Onko foorumilla vielä ruiskuhussen omistajia? Kehukaa nyt mulle niin pirusti sitä vai voittaako se kotkat vain edullisemmalla hinnalla?

Tuo oikeastaan on vähän mielipide/maku kysymys.
Mun suusta että on parempi kuin Ktm, siistimpi jos verrataan sm510r 2010 vs. Ktm.

Ja vielä riippuu millaiseen käyttöön, teetkö itse rempat, budjetti, haluaako kilpapyörän, katupyörän.
 
Onko foorumilla vielä ruiskuhussen omistajia? Kehukaa nyt mulle niin pirusti sitä vai voittaako se kotkat vain edullisemmalla hinnalla?

Loistopeli mikä kulkee yllättävän vähäisellä polttoaineella verrattuna Kotareihin. :paikallatuulee:
Jos jotakuva polttelee ostaa, niin omastani voisin ehkä luopua sopivaa korvausta vastaan.
 
Back
Ylös