Husqvarna Nuda 900

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja zetor1400
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Luulenpa, että on trolli tai helvetin fiksu myyntikikka kun myykin sitten puoleen hintaan jollekkin "onnekkaalle"

Juuri ajattelin tulla linkkailemaan kyseistä pärrää. Eihän se tyhmä ole joka pyytää :)-

No huhuhuhu toi hinta..Luulen että tossa on se, että jos joku maksaa ton, niin menee. Jos ei kelpaa, niin ajan sillä itse, eli on myynnissä, mutta ei ole myynnissä

Jep täällä kans edelleen haetaan, työtilanne vähän vaikeuttaa mutta kyllä mä jonkun kakspyöräsen hommaan. En vaan tiedä onko se nuda :blink:

Jep ja hiukan pelottaa jo valmiiksi mitä myyntiin tulevista pyydetään kun viime vuonna oli jo 20teur kallein :grin:

Sielä olis jälleen Jonatov pari Nudaa myynnissä, toinen näistä sama joka aiemminkin ollut myynnissä. Haetaanko pois? 🤔😁

Sielä olis jälleen Jonatov pari Nudaa myynnissä, toinen näistä sama joka aiemminkin ollut myynnissä. Haetaanko pois? 樂

Heh, oon seurannut samaa. Molemmat jopa hieman tiputtaneet hintoja. Siitä ärrästä koitin viime vuonna hieroa kauppaa mutta tarjous ei ollut myyjän mieleen. Ehdottomasti harkinnassa mulla mutta ostohousut vielä kaapissa. Ootko ajatellu, että olisko kumpi parempi ja rupiaako hinta olemaan kohdallaan?:orgmp:

Heh, oon seurannut samaa. Molemmat jopa hieman tiputtaneet hintoja. Siitä ärrästä koitin viime vuonna hieroa kauppaa mutta tarjous ei ollut myyjän mieleen. Ehdottomasti harkinnassa mulla mutta ostohousut vielä kaapissa. Ootko ajatellu, että olisko kumpi parempi ja rupiaako hinta olemaan kohdallaan?:orgmp:

Musta miellyttää enemmän silmää, toki se myös räpeltämätön ja vähemmän ajettu, toki hinnat hieman mietityttää ja miten myyjät on valmiita noita jonkinverran laskemaan..miettinyt tässä myös yamaha mt09 🤔

Musta miellyttää enemmän silmää, toki se myös räpeltämätön ja vähemmän ajettu, toki hinnat hieman mietityttää ja miten myyjät on valmiita noita jonkinverran laskemaan..miettinyt tässä myös yamaha mt09 樂

Jep, samoja ajatuksia. Kaverilla olisi mt09 SP myynnissä mutta hinta onkin sitten jo 12k, nettimotosta löytyy jos kiinnostaa. Itsellä seurannassa myös muutama enduro noiden nudien lisäksi kun hiekallakin olisi kiva ajella. Kannattaahan tuosta mustasta soittaa jos yhtään mietityttää, saattaa jopa olla halukas tinkimäänkin :grin:

Jep, samoja ajatuksia. Kaverilla olisi mt09 SP myynnissä mutta hinta onkin sitten jo 12k, nettimotosta löytyy jos kiinnostaa. Itsellä seurannassa myös muutama enduro noiden nudien lisäksi kun hiekallakin olisi kiva ajella. Kannattaahan tuosta mustasta soittaa jos yhtään mietityttää, saattaa jopa olla halukas tinkimäänkin :grin:

Perkele vie kun menee vaikeaksi, jostain syystä Nuda kiinnostaa mutta sitten taas toisaalta mietityttää näiden osien saatavuuksia jne, jammuja saisi useampiakin mutta tuleekin varmasti samanlaisia vastaankin, täytynee pohtia :D

Moro! Oliko täällä nudisteja, joilla olisi leovincen sliparia ja jostain syystä siitä haluaisi luopua? :WAZAAP:

Back