• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Husqvarna

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Myski
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Myski

New member
Mitäs Huskyja täältä löytyy ja mitäs pidätte pyöristä? Ongelmia? hyviä kikkoja ja vinkkejä muillekin?

Itsellä olisi tarkoitus ensi viikolla mennä hakemaan Husqvarna 610TE 1995. Valkokilpinen, eli sorateitä ja enskareittejä koluamaan...
 
itellä oli huskun sm570r -04 supermoto ja ei ikinä enää potkukäynnisteistä isolohkoa. Se kun rupiaa vittuileen niin hiki on persiissä. Ei ikinä enää moista laitetta. Ja aivan täysin kikkailu laite. Ei pitkille matkoille ollenkaan.
 
Talliin tuli viime pe. saapui WR300 vm.10 2-tahti endurokiikutin...

Neljä vuotta sitten kyllästyin Hyvinkääläisen merkin edustukseen,,, Varaosat maksoi hunajaa ja toimitus kesti...
Vaihdoin Te610:n Ktm:ään. Heti osien saatavuus/hinta parani,,, Eteenki ulkomailta...

Kuulemma 2007 kun Bemari osti Hussen itelleen ---> hommat on muuttunu parempaan suuntan kuulemma...?

Ebaystä ei pahemmin löydy Husseen mitään osia (Mäntiä/koneen osia) tms... Ainakaan tuohon WR300:seen


Vajaa tunti kertynyt ajoa sängellä ja montulla: tuntuu loistopeliltä, on kevyt ja helvetin vääntävä alakierroksilta 2-tahti peliksi... Ens vuonna aattelin rekisteröidä ja s-moto vanteet hommata
 
Jep!
Nykyään halvimmat Hussen osat saa kotimaisen merkkiliikkeen tiskiltä.
Toisaalta rääväleuka vois sanoa ettei niitä muualta saakkaan ja totta onkin että japseihin ja porkkanasorviin on tarvikeosaa joka putkassa mutta Husseen vähän huonommin...
Bemarin mukaantulo varmasti toi täsmällisyyttä varaosatoimituksiin, viimeisen vuoden sisään osa kuin osa mitä oon tilannut on tullut reiluun viikkoon. No mulla on -08 malli ja tilanne vanhojen 90-luvun mallien kanssa voi olla ihan toinen.
 
07 610 SM löytyy. Ihan oon ollu tyytyväinen, kun taajama-ajeluun pyörää olin ostamassakin. Yli 100km/h tuskaa ajaa pidempää matkaa, 45min jälkeen puutuu perse. Tai ehkä se on vaan omasta perseestä kiinni. Mitään vikoja ei oo 1500km aikana kerenny esiin putkahtamaan. Vilkut nyt toimii miten toimii, mutta sekin johtuu surkeista jälkeenpäin asennetuista vilkuista.
 
Joo, omalla -07 450 TE:llä tullut n 10 tuntia ajoa ja entiseen 250YZ -Yammuuni on ainakin aika lailla eroa
biggrin.gif
Iskareiden oikeaa säätöä enskapoluille ollaan vielä hakemassa, ainakin muuten alkutuntuma on ihan OK
 
-09 SM510R noudettu torstaina ja 250km tullut jo tässä pyhinä päristeltyä alkuinnostuksissaan.  Pääseekin jo kohta ekat öljyt vaihtamaan
smile_org.gif
Oisko suosituksia? Pitääkö ilmanputsarille olla jotain spesiaali putsaus/öljyämis-litkuja vaikö mitä hä? Ensimmäinen tämän tyylinen pyörä ja vähän huollot hakusessa...

Biltemasta tuli käytyä koppaamassa "off-road"-pukki, mutta eihän se prkl mahtunutkaan alle, kun ei tullut pahemmin mittoja otettua... Pitää pistää rälläkkä laulamaan niin eiköhän se siitä sujahda.
 
Back
Ylös