Huuto.net mp -hinnat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kap57
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kap57

New member
Tulee seurattua tuota Huuto.net -palstaa mp -tarjokkaiden osalta, onpahan yksi pyörä tullut hankittuakin sitä kautta. Monesta on tullut laitettua huutoja peliin ilman menestystä, ei ole voittava tarjous ollut kyllin hyvä... Millähän mielellä noita pyöriä oikein kaupataan; onko tarkoitus todellakin löytää ostaja vai kokeillaan kepillä jäätä josko tärppäisi joku onneton/hintatiedoton ostajaehdokas? Tämän illan satoa: Honda Blackbird -97 lähtöhinta 7100€ ( samalla hintaa saa myyntimarkkinoilta 5 vuotta nuoremman ), Honda Blackbird -96 3600€ taxfree -hinta, alkuviikolla sama peli 4600€. Ylipäätään varmaan 80% peleistä jää ilman ensimmäistäkään huutoa, joten kovin hyvältä markkinakanavalta ei tuo nettihuutokauppa vaikuta
omg.gif

Kyllä se vaan on niin että sitä kautta se kauppa nykyään käy, mutta jos se lähtöhinta on liian kova niin eihän silloin mitään tapahdu.

Ei sieltä varmaan paljoa pyöriä mene, mutta osia ja muuta hilpettä kylläkin. Omat pyöräni olen myynyt nettimoton kautta ja aika helposti ovat menneet.

Kyllä se vaan on niin että sitä kautta se kauppa nykyään käy, mutta jos se lähtöhinta on liian kova niin eihän silloin mitään tapahdu.
Tuota seikkaa itsekin perään; suurimmassa osassa ei ole yhtään huutoa tai edes kysymystä, lähtöhinta on silloin pielessä... Ja eikös huutokauppahenkeen kuulu juuri ns. markkinahintaa alemmat pyynnit ja ostohalukkuus muotoutuu kiinnostuksen mukaan? Tuolla varaosapuolella tilanne on ihan OK, jostain tavarasta kisataan ihan mukavasti
biggrin.gif

Perinteisesti huutokaupalla ja kirpputorilla on ollut tarkoitus realisoida nopeasti omistajalleen tarpeetonta tavaraa. Nykyään kumpikin on muuttunut bisnessuuntaan, päämääränä on tehdä siis katetta ansaitsemistarkoituksessa. Ja matkan varrella markat ovat muuttuneet euroiksi...

Millähän mielellä noita pyöriä oikein kaupataan; onko tarkoitus todellakin löytää ostaja vai kokeillaan kepillä jäätä josko tärppäisi joku onneton/hintatiedoton ostajaehdokas?
Itse olen joskus (aika useinkin) miettinyt ihan samaa vaikka täällä meidänkin "myydään-palstalla"...etenkin ajovarusteiden osalta ihan järjettömiä hintapyyntejä...

Back