Hyosung comet 650 ensipyöräksi?

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja mopomies
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Niin..

Kum-pi se vi-ka nyt oikein oli? Kahva painuu vai että siinä ei ole säätöä? Tarjosin siihen painumiseen lääkkeeksi teräspunosletkuja. Itse kehuit kuitenkin muiden valmistajien varustavan pyöränsä jo valmiiksi hyvillä komponenteilla..

Kuitenkin, Hyosung Cometista en omaa koeajokokemuksia, mutta eiköhän pyörä liene hintansa arvoinen. Ei tuo myöskään kamalimman näköinen tai kuuloinen laitos ole.
 
sinä olet vaan nyt vakaasti päättänyt olla ymmärtämättä.

Tarkoituksenasi ilmeisesti lienee aloittaa jonkinlainen henkilökohtainen loanheitto. Siksi tämä jarrukahvansäätökeskustelu tulee nyt omalta osaltani päätetyksi tähän. Goodbye!
 
Omakohtaisia kokemuksia ei löydy, mutta pienenä yhteenvetona voisin sanoa, että pyöriähän tehdään suzukin lisenssillä. Joten en usko, että ihan mikään pommi on kyseessä. Vaikkakin sitä KOREALAISUUTTA saattavat jotkut pelästyä.
Minusta Korealaisuutta ei ole syytä pelätä. Päinvastoin, laadun tekemisessä tulevat vielä näyttämään närhen munat yhdellä jos toisella alalla (elleivät ole jo näyttäneet).

Mutta kovakaan työ ei korjaa kokemuksen puutetta. Ehkäpä sitä 10v päästä issekin ajelee Korealaisella tai vaikkapa Hyosungilla
062802moto_prv.gif
 
Ite ajanut kyseisellä pyörällä yhen ajokauden ja mukava pelihän se oli hyvin paukku, ainoa mikä jäi negatiivisena mieleen oli joskus kun vaihtoi 1->2 niin vähän aikaa oli 2 päällä mut sit hyppäs vapaalle, tapahtui kyllä usein täyskaasu vaihdossa. Venttiilit säädin omistukseni aikana, oli vähä säädettävää. Etujarru ei ollut kyllä kiitoksen arvoinen.

Mutta kysymykseni kuuluu, miten on cometit toiminu venttiili/kansi remontin jälkeen kun aika moneen on toi venttiili remontti tehty?
Kaikki cometti kuskit vastaa
033102beer_1_prv.gif

Mielessä on jos sitä hommais vielä cometin toistamiseen, hintaansa nähden hyvä peli
wink.gif
 
Omakohtaisia kokemuksia ei löydy, mutta pienenä yhteenvetona voisin sanoa, että pyöriähän tehdään suzukin lisenssillä. Joten en usko, että ihan mikään pommi on kyseessä. Vaikkakin sitä KOREALAISUUTTA saattavat jotkut pelästyä.
Paitsi että hyosunkki komeetta ei ole millään tavalla tekemisissä suikan kanssa. Joskus valmistivat suzukeja lisenssillä, mutta eivät enää, kun tekevät näitä omia pyöriään...
 
Ite ajanut kyseisellä pyörällä yhen ajokauden ja mukava pelihän se oli hyvin paukku, ainoa mikä jäi negatiivisena mieleen oli joskus kun vaihtoi 1->2 niin vähän aikaa oli 2 päällä mut sit hyppäs vapaalle, tapahtui kyllä usein täyskaasu vaihdossa. Venttiilit säädin omistukseni aikana, oli vähä säädettävää. Etujarru ei ollut kyllä kiitoksen arvoinen.

Mutta kysymykseni kuuluu, miten on cometit toiminu venttiili/kansi remontin jälkeen kun aika moneen on toi venttiili remontti tehty?
Kaikki cometti kuskit vastaa
033102beer_1_prv.gif

Mielessä on jos sitä hommais vielä cometin toistamiseen, hintaansa nähden hyvä peli
wink.gif
Kakkoselta vapaalle hyppelyn korjasivat minulta takuuseen. Oli jonkin asteinen tyyppivika alkupään malleissa. Omani oli vm. 2004.

Jarrut oli oikeasti huonot ja laatikon toiminta karkeaa.

Muilta osin soiva peli.
 
Sorry offtopic, mutta tämä on jo parhautta:
Onkos tullut popsittua jotain sieniä tms??
Laitanko jatkossa tavuviivat, jos olis silleen vähän helpompi hahmottaa sitä mitä lukee?
Tarkoituksenasi ilmeisesti lienee aloittaa jonkinlainen henkilökohtainen loanheitto. Siksi tämä jarrukahvansäätökeskustelu tulee nyt omalta osaltani päätetyksi tähän. Goodbye!
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

Ei mulla muuta, kiitos ja anteeksi...
 
Eli voinemme todeta, että Comet sopii ensipyöräksi, jos on valmis tekemään tiettyjä myönnytyksiä edullisen hankintahinnan vastapainona?

smile_org.gif
 
OT:
Kävin äsken citymarketissa ja varjoisessa parkissa näkyi olevan joku punainen pyörä.

Ajoin omani viereen ja silmäsin vaan nopeasti, että mikäs tämä punainen kyykky onkaan kun micronin liparit ja pelit oli kiinni ja kuitenkin iso pyörä oli, melkein kookkaampi kuin bandiitti.

Järkytys oli mitä suurin! Ilmajäähytteinen kone ja Hyosung 125 tarra oli pelissä kiinni.
Eli siis nopeati katsottunua olisi piikki mennyt ihan kunnon pyörästä. Ei ollut edes mitään pitsaleikkureita renkaina kuten noissa tuppaa yleensä olemaan.
 
No nyt ei tarvitse enään kysellä ensipyörästä, mutta silti tuntuu olevan "mielenkiintoinen" moottoripyörä merkki tämä hyosung, jos ehkä joskus kokeilis sitäkin
biggrin.gif
, ehkä gs:n jälkeen.
Taitaa vaan olla vaikea myydä eteenpäin.

Kuinkahan käy Hyosungin jos kiinalaismerkit saa tuon 600cc markkinat käyntiin suomessa. Taitaa muutenkin Hyosungilla olla pieni markkinaosuus..
 
Hei cometin omistajat. Mistä löytää -04 650cc comettiin öljynsuódattimen? netistä kun selaa löytyy vaan vuosimalleihin 05 alkaen. käyköhän se myös tuohon 04:een? Miten muuten on varaosien laita mistä löytyy?
withstupid.gif
 
Hei cometin omistajat. Mistä löytää -04 650cc comettiin öljynsuódattimen? netistä kun selaa löytyy vaan vuosimalleihin 05 alkaen. käyköhän se myös tuohon 04:een? Miten muuten on varaosien laita mistä löytyy?
withstupid.gif
Kone on sama. Ainakin tietojeni mukaan, kone ei ole vaihtunut. Kannatta varmistaa vaikka maahantuojalta jos epäilet.

Varaosien saannista en tänä päivänä osaa sanoa, mutta 2007 maahantuoja oli lähestulkoon ainoa paikka josta sai. Storm-motor on petrannut valikoimaansa. Netissähän noi luettelot on, selailemaan vaan.
 
Eroaako toi Suzukin suodattimesta?

Motonetissä on kaikenlaisia suodattimia. Mallinumerolla voi jopa löytä sopiva.
 
Tuli hommattua osin mielenkiinnosta ja osin rahan puutteesta johtuen tuommoinen musta Comet 650R joka siis katettu versio aiheesta.

Vasta muutama lenkki heitetty ja alkuvaikutelma on yllättävän positiivinen. Real bang for buck niinsanotusti. Etujarrut voisi ehkä päivittää paremmilla paloilla mutta muuten alusta toimii kivasti.

Eihän tuo ihan Ducati ole ja kaasutinkoneen luonne on hiukan kulmikkaampi kuin ruiskut mutta potkua on kuitenkin mukavasti ja meno juohevaa sekä kehäliikenteessä että mutkatiellä.

Alunperin katselin ysisatasia SS-Ducateja mutta niiden vähyys ja vanhuus sekä hintapyynnöt käänsi katseen tähän Etelä-Korean ihmeeseen.

So far so good. Esim. verrattuna aiempiin Ducateihini hinta/hupi-suhde on tässä kohillaan. Se vaikuttanee asiaan, että muutama vuosi tuli ajeltua toisella E-Korean ihmeellä, jonka laatu vakuutti kyllä.

Noh, katotaan kuin tää pelittää. Kaikenlaista pikku uhkaa tässä koneessa ehkä on kuten venojen katkeilut johtuen ehkä osittain saastelaitteista jotka tosin useat on poistaneet käytöstä.
 
Back
Ylös