Itselläni oli tällainen kapistus vm -04. Siihen koneremontti tehtynä(ennen kuin pyörä tuli minulle, -07), etummainen sylinteri kun ei kestä keulimistä.
Valitettavasti ajokauden alku meni pyörän kanssa maahantuojalla, heidän toimistaan ei pahaa sanottavaa.
Kapistuksessa oli aluksi Devilin slipari, äänet kohdallaan, tosin tällä yhdistelmällä ainakaan ks yksilö ei tahtonut käydä kovin nätisti. Ja vaihdelaatikosta kuului paljon mekaanisia kolahduksia, jotka kuuluu kuulemma malliin.
Kone on Hyosungin omaa valmistetta, osa kopioituna SV:stä.
Suurin osa osista ei käy molempiin, osa käy.
Valitettavasti Korelaisien työnjälki/laatu ei ole länsimaisella tasolla, tosin hintakin oli kapistuksessa halvempi.
Hinta laatu suhteeltaan ihan OK kapistus, mikäli saa sellaisen laitteen joka ei ole koko ajan rikki. Laatu heittelee.
Itse sain tarpeekseni ks laitteen "vioista", olenko liian vaativa laadun suhteen?
Kuitenkin Hyosung vaihtui FZ6:een viime kesänä. Enkä ole katunut, laatu (ja myös hinta) on eri tasoa.
En kuitenkaan sulje Hyosungia pois tulevien pyörien listalta, vaikkei olekaan varmin ehdokas.
Ajo mukavuudelta Comet on hyvä, siitä ei huonoa sanottavaa.
Hyviä ajokelejä ja kilometrejä kaikille.