sähköputkimies
New member
Talvella katselin skootterin tilalle jotain halpaa kakkospyörää mökille millä voisi koluta peltojen reunoja ja metsäteitä.
2000-luvun laitteista tämä oli aivan edullisimmasta päästä, poislukien kiinalaiset pikkuhärvelit.. ja tämä on kyllä aivan eri maata kuin ne.
Tukevaa tekoa, mm pultit ja liittimet on ihan oikeaa metallia ja muutenkin näyttää että joku on saattanut suunnitellakin jotain.
Olen saanut käsityksen että tämä on rakennettu suzukin lisenssillä ja siltä hieman vaikuttaakin kuin olisi joku 90-luvun suzuki.
Ostaessa pyörä oli ihan vakiokuntoinen, nyt olen vähän keventänyt/riisunut sitä poistamalla mm takajalkatapit, rekkaritelineen vaihdoin pienempään, samoin kuin valot.
Pyörä on siis valkokilpinen ja rekisteröity, pääsee pyörähtämään kylilläkin.
Vuosimallia 2003. 4-tahti, 4-venttiilikansi, kaasari, 5-vaihteinen, usd-keula, paino vähän toistasataa kiloa.
Tämmöinen se oli ostettaessa.
Sitten aloin hissukseen huoltamaan ja laittelemaan:
Tässä vielä huonommassa kuvassa näkyy hieman tuo kepennetty perä:
Muokkasin kirjoitusvirheitä.
2000-luvun laitteista tämä oli aivan edullisimmasta päästä, poislukien kiinalaiset pikkuhärvelit.. ja tämä on kyllä aivan eri maata kuin ne.
Tukevaa tekoa, mm pultit ja liittimet on ihan oikeaa metallia ja muutenkin näyttää että joku on saattanut suunnitellakin jotain.
Olen saanut käsityksen että tämä on rakennettu suzukin lisenssillä ja siltä hieman vaikuttaakin kuin olisi joku 90-luvun suzuki.
Ostaessa pyörä oli ihan vakiokuntoinen, nyt olen vähän keventänyt/riisunut sitä poistamalla mm takajalkatapit, rekkaritelineen vaihdoin pienempään, samoin kuin valot.
Pyörä on siis valkokilpinen ja rekisteröity, pääsee pyörähtämään kylilläkin.
Vuosimallia 2003. 4-tahti, 4-venttiilikansi, kaasari, 5-vaihteinen, usd-keula, paino vähän toistasataa kiloa.
Tämmöinen se oli ostettaessa.
Sitten aloin hissukseen huoltamaan ja laittelemaan:
Tässä vielä huonommassa kuvassa näkyy hieman tuo kepennetty perä:
Muokkasin kirjoitusvirheitä.
Viimeksi muokattu: